מתקן לחטיפים, סטנד מעוצב, ארון יין, מידוף ירקות, במות, דוכני מכירה פנימיים, דוכני מכירה חיצוניים, סלסלות, תכנון קופות, עמדות טעימה, וויטרינות, עמדת שף להכנה מול הלקוח ועוד. עיצוב עמדות מכירה הוא אמנות שמבקשת להלך על הקו הדק והעדין שבין דקורטיביות, פונקציונאליות וחוויית קנייה.

בכל עיצוב קמעונאי יש לשים דגש על תכנון נקודות מכירה. ניצול שטחי מכירה בצורה המקסימלית והטובה ביותר תוך הכוונה להגדלת מכירות. המתודולוגיה בעולם המסחרי לגבי עיצוב נקודות מכירה פועלת בשני מישורים. במישור הראשון יש לחתור לכך שכל עמדת מכירה תהיה עצמאית עם אמירה ייחודית, ובמישור השני נקודות המכירה נדרשות לקיים דיאלוג זו עם זו. אם תרצו, עיצוב חנויות שרואה את עמדות המכירה כמכלול השלם מסך חלקיו.

עיצוב במה למוצרים של אסם - באווירה של מטבח כפרי , עם כלים תלוייה לאווירה

בעיצוב הבמה נלקחו בחשבון כיווני ההליכה של הלקוחות בחנות – ובהתאם הוכנו מדפים גם בדופן הצרה.

עיצוב עמדות מכירה להגדלת מכירות בפועל

במשרד העיצוב רוני בארי אנו מתמחים בעיצוב עמדות מכירה מזה כ-20 שנה. אנו מספקים את שירותינו בתחום לשורה של עסקים, גדולים וקטנים כאחד. החל מפרויקטים מורכבים של עיצוב סופרמרקטים עם עמדות מכירה במחלקות השונות וכלה בעיצוב אישי לחנויות ועסקים קטנים.

 

אנו שואפים להגשים עם תכנון נקודות מכירה את המעטפת הגרפית הרצויה ומתחקים אחר אזורים ייעודים שניתן לסמן כעמדות לקנייה אימפוליסיבית (למשל, אזור הקופה). סוד הקסם של עיצוב עמדות מכירה טמון ביכולת של המוקדים השונים בחלל להביא את הלקוח לרכוש גם את המוצרים שהוא מעוניין בהם וגם כאלה אשר הוא לא חשב לקנות מלכתחילה.

 

הדוגמאות הן רבות. למשל, אנו משתתפים בפרויקטים רבים של עיצוב לרשתות שיווק מזון ומסייעים עם עיצוב דלפקי מזון בעלי אלמנטים יוצאי דופן כמו עמדות שף, עמדות לטעימה, עיצוב מעורר חשק בסגנון כפרי, עיצוב מדפי חטיפים בסגנון מדליק לילדים, עיצוב מודרני למוצרים מסוימים ועוד. אנו משלבים פתרונות עיצוב עם מתקנים מודולאריים ומבליטים מבצעים, סטנדים, במות, הנעה לפעולה וכו’.

 

פתרונות מידוף אינטליגנטיים ויפיפיים

חלק ניכר מעיצוב מסחרי בשטח קמעונאי מבוסס על עיצוב מדפי מכירה. על כן, בתכנון מידוף אנו פועלים במשרד רוני בארי לספק פתרונות איכותיים. תכנון מדפי מכירה אינטליגנטי עם תאורה נכונה, תצוגה נכונה, סידור נכון וכמובן ב”גובה העיניים” (תרתי משמע). כמו כן אנו שמים לב להבדלים בעיצוב בין המוצרים השונים. לדוגמה, תכנון מדפי יין יכול להיות בסגנון מודרני ונקי עם חלוקה נכונה של אזורים/זנים/מחירים לעומת תכנון מדפי ירקות שצריך לתת תחושה של טריות שניתן להשיג על ידי ארגזי עץ כפריים, שילוט בסגנון רטרו, סידור מרשים (כמו פירמידה או מספר אבטיחים חתוכים למחצית) ועוד.

 


עיצוב נקודות מכירה