חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב חנות ירקות

עיצוב חנות ירקות

על מנת לעצב חנות ירקות מוצלחת, צריך קודם כל לשאוף לסגנון שישמור על חלק מהאווירה התוססת של השוק ויחד עם זאת, ירגיש אחרת, נקי יותר, מתוחכם יותר, שיקי יותר. לשם כך, יש צורך ביותר מאשר מתקני ירקות בסיסיים וכמה ארגזי אחסון. רק באמצעות עיצוב הולם, ניתן יהיה להפוך את חנות הירקות לבוטיק המשווק בריאות ואיכות חיים.

תצוגה שמזמינה לגעת

כאשר רוצים חנות ירקות מוצלחת, כדאי לשמור על סביבה נקייה ומוארת כמעט כמו זו המאפיינת את בתי המרקחת. יחד עם זאת, נרצה ללא ספק לייצר אווירה המזמינה את הלקוחות למשש ולגעת. כדי להגיע למטרה הזאת, נמקם לאורך הקירות (ואם יש מקום  – אז גם בתוך החלל עצמו) סטנדים לירקות. במידה שהחלל הפנימי רחב ידיים, נוכל ליצור מעברים ושורות, יש להקפיד על סידור מתקני תצוגה מידוף באופן שיאפשר להכניס מגוון רחב של ירקות ופירות, כך שהכול יוצג בעושר של צבעים וצורות אל מול הלקוחות. יש חשיבות בניצול כל שטח בתצוגה – אם לצורך מכירה, תצוגה או העברת מסר מכירתי באופן שיגרום ללקוח לקנות יותר.

פינות עם קונספט

על מנת להקל על הלקוחות ואפילו אם מדובר בחנות ירקות קטנה למדי, כדאי ליצור פינות קונספטואליות. ניתן בהחלט להיעזר בשיטות של תכנון אדריכלי לסופרים, באופן שיוצר חוויית קניה משודרגת.

כדאי לסדר את הסחורה בצורה שתקל את ההתמצאות, כאשר פינת קונספט לדוגמה תציג מבחר של ירקות שורש או עצבי תיבול. אם מכניסים מקרר, מומלץ לסדר את המדפים באופן הגיוני ולהכניס שלטים שיתארו לא רק את המחיר, אלא גם שמות המוצרים. פינת קונספט נפרדת תוכל להציע מבצעים מיוחדים או להציג לראווה פירות או ירקות שאינם בסיסיים ובמילים אחרות – יבול אקזוטי. פינת קונספט שתעוצב באופן נפרד ומבודל מהשאר תוכל להציע פירות וירקות אורגניים וכן מוצרים משלימים כגון ביצי חופש למשל.

להכניס את הטבע פנימה

במידה שמדובר בחנות גדולה, רחבת ידיים, כדאי בהחלט לעשות שימוש בפתרונות כגון מדפים לסופרמרקט. בנוסף, ניתן ליצור אווירה נעימה באמצעות עיצוב בחומרי גלם טבעיים. לשם כך מומלץ להכניס ארגזים או מדפים מעץ מלא וחם. ניתן להוסיף סככה במראה של דוכני שוק, את הקירות אפשר לצבוע בצבעים עליזים, וכטאץ’ אחרון – להכניס תמונות של טבע ונוף, מפלי מים ושדות חקלאיים. יש חשיבות בניצול כל שטח בתצוגה – אם לצורך מכירה , תצוגה או העברת מסר מכירתי באופן שיגרום ללקוח לקנות יותר.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

אהבתם את המאמר? שתפו אותו עם אחרים

מאמרים נוספים לקריאה

דילוג לתוכן