חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב מעדניות

עיצוב מעדניה דליקטס

עיצוב מעדניות

ארוחה טובה מבוססת על חומרי גלם משובחים, אך יש לנו צורך בדבר מה נוסף. חשוב מאוד להקפיד על  צורת ההגשה של התבשילים ולהציג את המנות באופן מעורר תיאבון ונעים לעין. אין ספק כי כל בני האדם אוכלים קודם כל עם העיניים, ולכן בכל עסק לממכר מזון גורמה נרצה להשתמש במוטיבים מושכים למראה. כיצד ניתן להשיג זאת? קבלו טיפים חשובים לקראת עיצוב מעדניות באופן מעורר תיאבון, שעושה חשק לקנות. יש חשיבות בניצול כל שטח בתצוגה – אם לצורך מכירה , תצוגה או העברת מסר מכירתי באופן שיגרום ללקוח לקנות יותר.

תצוגה מושכת, עושר ומגוון

כאשר מתחילים בתהליך של עיצוב מעדנייה, ניקח בחשבון כי מעדניית גורמה מציעה על פי רוב מגוון רחב של מעדנים, מוצרי בשר או גבינות ודליקטסים אחרים שחלקם הגדול מצריך קירור. יש לתכנן את השימוש בחלל כך שהלקוח יוכל להתרשם בקלות וללא מאמץ מהעושר ומהמגוון. מומלץ לשלב ויטרינות שניתן לפרוס בתוכן את המוצרים כראוי לצד מקררים לשירות עצמי ומדפים שבהם יסודרו לאחר מכן מוצרים יבשים, כאלה שאינם מצריכים קירור.

תאורה מחמיאה

כל מעצב חנויות ראוי לשמו, ממש כמו צלם אופנה מהשורה הראשונה, חייב לתת את הדעת לחשיבותה של תאורה מחמיאה. מעדניה יפה תעוצב תוך שימת לב לגופי תאורה מעולים, שיספקו הרבה אור בהיר היוצר רושם של מרחב. כמו כן, יש לשלב תאורה צבעונית, עם דגש על תאורה חמה שתמוקם מעל פריטים כגון נקניקים ובשר. תאורה מסוג זה מדגישה את העסיסיות ואת הטריות של המוצרים, והיא מעוררת היטב את בלוטות הטעם של הקונים. כך עושים חשק לטעום ולקנות.

ניצול מקסימלי של החלל

חשוב מאוד לשקול דרכים לניצול מקסימלי של חלל הפנים, ניצול נישות קטנות ,שטחי מדפים צמודים למקררים להגדלת המכירה , טיפול בשטחי התצוגה באשור הקופה על מנת לייצר קניות לא מתוכננות של הלקוחות ולהגדיל את סל הקנייה עבור כל לקוח. חשוב לשמור על איזון על מנת  להותיר די מקום ללקוחות על מנת שיוכלו להסתובב בנוחות, לנשום את הריחות וליהנות מהמראות. חוויית קניות שמאפשרת למבקרים להתרשם, למלא את הסל, להריח, ליהנות (בלי להתנגש האחד בשני במעברים צרים שלא תוכננו היטב) – זה מה שיביא את הלקוחות לחזור שוב ושוב.

העיצוב והחזון

כמו בכל עיצוב פנים מסחרי חשוב לתת את הדעת גם לחזון של הבעלים. בכל תהליך עיצובי , לפני הכל מקשיבים לבעל המקום ומנסים ליישם את כל המחשבות והרעיונות שלו ,כל עוד הללו לא פוגעים בקונספט שמתגבש. למשל, אם בעל המעדנייה רוצה לשלב אפשרות לאכילה במקום, נקצה אזור לשולחנות נאים או לדלפקים מרשימים. לאופי יוקרתי, ניתן להוסיף חיפויי שיש או לעשות שימוש במוטיבים מעץ מלא וכן בחביות ובבקבוקי יין להשלמת האופי.

להכניס את הטבע פנימה

במידה שמדובר בחנות גדולה, רחבת ידיים, כדאי בהחלט לעשות שימוש בפתרונות כגון מדפים לסופרמרקט. בנוסף, ניתן ליצור אווירה נעימה באמצעות עיצוב בחומרי גלם טבעיים. לשם כך מומלץ להכניס ארגזים או מדפים מעץ מלא וחם. ניתן להוסיף סככה במראה של דוכני שוק, את הקירות אפשר לצבוע בצבעים עליזים, וכטאץ’ אחרון – להכניס תמונות של טבע ונוף, מפלי מים ושדות חקלאיים. יש חשיבות בניצול כל שטח בתצוגה – אם לצורך מכירה , תצוגה או העברת מסר מכירתי באופן שיגרום ללקוח לקנות יותר.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

אהבתם את המאמר? שתפו אותו עם אחרים

מאמרים נוספים לקריאה

דילוג לתוכן