Project Description

הפרוייקט הזה הוא ההוכחה שלא תמיד צריך לצעוק .

עיצוב ותכנון של רשת מזון , 1700 מ”ר . מכיוון שאין לרשת שפה אחידה ומזוהה , חיפשנו קונספט שייצר אווירה חדשה וייחודית וחווית קנייה .
המטרה היתה לגרום ללקוח להישאר כמה שיותר בחנות .
בלי לתקוף אותו במסרים של מכירה , ונראות רגילה של סופרמרקט . יצרנו מעטפת גרפית מלטפת ,רגועה מזמינה , נעימה , לא צעקנית .
ביחד עם חנות מוארת ומרווחת . יצרנו חווית קניה חדשה.
במתקנים שילבנו גוונים בהירים של עץ וגווני שמנת עדינים , שיהוו רקע למוצרים .
עיצוב מעטפת גרפית , חזית החנות , שילוט הכוונה בחנות ,חיפוי עמודים , עיצוב מחלקת ירקות ופירות , אי קולינרי לתבלינים,פיצוחים ,פירות יבשים ,חמוצים וממתקים, ארונות ליין ואלכוהול , מחלקת לחם , מתקנים לקופות ,קופה ראשית.