עיצוב ותכנון קמעונאי

תכנון קמעונאי הוא תהליך עבודה מקצועי המיועד למטרות הקמה, שיפוץ או הרחבה של בתי עסק קמעונאיים, החל מחנויות ודוכני רחוב, דרך חנויות הממוקמים במרכזי קניות פתוחים ו/או מקורים ועד לתכנון סניפי מכירה ונקודות מכירה רשתיות. כפועל יוצא מכך, הליכי התכנון הקמעונאי, מיושמים בהתאמה מלאה לגודל השטח המיועד לצרכי מכירה ובהתאם לסוג ואופי בית העסק.

תכנון קמעונאי - שלב אחר שלב

הליכי התכנון הקמעונאי מיושמים במספר שלבי עבודה שונים הכוללים את:

  • שלב האפיון המקדים במסגרתו נוטלים שמידות של שטח החנות/בית העסק ובוחנים את דרישות בעלי המקום בנוגע להגדרת המוצרים העתידים להימכר במקום.
  • שלב בניית תכנית העמדה במסגרתו מגדירים את אזורי המכירה בתוך שטח החנות ובוחנים את האופציות השונות על פי רמת ההשקעה הנדרשת.
  • שלב עיצוב החנות במסגרתו מעצבים את החלל הקמעונאי על פי ממצאי שני השלבים המקדימים.
  • שלב התכנון לביצוע במסגרתו מכינים תוכנית אדריכלית לביצוע קבלני
  • שלב הביצוע והפיקוח במסגרתו מוצאים את התכנית האדריכלית לביצוע באמצעות קבלני משנה ושירותי פיקוח

תכנון קמעונאי - למי הוא מיועד?

הליכי תכנון קמעונאי מיועדים לכל בעלי העסקים העוסקים בשיווק מוצרים וסחורות בשוק הקמעונאי, בין אם מדובר בבעל מכולת המעוניין לתכנן באופן נכון וחכם את סביבת המכולת ובין אם מדובר בבעלי רשתות המעוניינים לעצב באופן אחיד את כל סניפי המכירות העומדים לרשותכם. כמו כן, שירותי התכנון הקמעונאי מיועדים לבעלי דוכני מכירה בקניונים ו/או מרכזים מסחריים, וזאת לצרכי עיצוב הדוכן והקמתו.

חשוב לציין שמטרות התכנון לאורך כל שלביו, נועדו לצרכי יצירת חווית קנייה ייחודית לכל בית עסק קמעונאי, וזאת מתוך מגמה להגדיל את סל הקנייה של כל אחד ואחת מהלקוחות הפוקדים את בית העסק.

 

צור קשר

Need Help? Chat with us