חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

- תהליך העבודה -

תהליכי עבודה פרי ניסיון של שנים ליצירת תוצאות מדויקות

אנחנו במשרד מאמינים שההצלחה היא פרי של תכנון מדויק. במטרה להגיע ליעד הסופי של עיצוב המתאים בדיוק לצרכי הלקוח פיתחנו עם השנים תהליך עבודה המבוסס על הניסיון הנצבר שלנו לצד משובים מלקוחות ובחינה מתמדת של התוצאות.

ניתוח – השלב הראשון כולל מדידה של חלל החנות או אימות מידות ביחס לתוכניות קיימות. בשלב זה נאספות ומגובשות דרישות ומידע על החנות המתוכננת מהבעלים: הגדרת המוצרים הנמכרים, כמות, רווחיות, אחוז מהמכר ונתונים נוספים. אפיון קהל יעד, מוצרים מותאמים, מיתוג, קונספט מכירתי, כניסות ויציאות, הולכת לקוח, מיקום מוצרים בחנות. דרישות בנוגע לקופות, פתרונות תפעוליים דרושים, הנחיות ותקנים.

 

תכנית העמדה – לאחר איסוף הנתונים הקיימים, תוגדר פרוגרמה לחנות החדשה, הגדלת שטחי מידוף, דיוק תצוגות של מוצרים, מיקום מוצרים רווחיים יותר וחלוקת מחלקות בשטח, הגדרות כניסה ויציאה, מיקום מחלקות עוגן בחנות, קופות, אזור קופות, מיקום אזורי מבצעים, וכד. בשלב זה ייבחנו מספר אופציות להעמדה ברמות השקעה שונות.

 

עיצוב החנות –  בשלב זה נעצב את החנות בהתאם לדרישות והנתונים שנאספו. העיצוב מתאם בצורה מדויקת לקהל יעד באמצעות בחירת חומרים ואופי תצוגה של המוצרים בחנות, אופי המכירה, צבעוניות, מיתוג ואפיון גרפי במידת הצורך. המטרה שלנו עבור כל לקוח היא לספק חווית לקוח ייחודית, שתגרום ללקוח להישאר יותר בחנות, להיחשף למקסימום מוצרים, לבצע מכירות לא מתוכננות, ומעל הכל, לחזור שוב ושוב. העיצוב מוצג בהדמיות איכותיות המראות את החנות ואת נקודת מבטו של הלקוח.

 

תכנון לביצוע – שלב זה מכיל הכנת תכניות אדריכליות לביצוע קבלן, בינוי, תקרה, תאורה, ריצוף, חשמל ותקשורת, מיזוג וגמרים שונים, חזיתות וחתכים. תכניות לביצוע הריהוט, מדפים, ארונות, מתקני תצוגה שונים, נראות בחנות, שילוט, גרפיקה במידת הצורך ומתקני תצוגה שונים.

 

ביצוע ופיקוח – מעל הכל, חשוב לנו לספק ללקוחותינו את החלל שדמיינו התומך במטרות שלהם.. מסיבה זו אנחנו מפקחים על התהליך ומוודאים שבוצע בשלמותו לאורך הדרך. כחלק ממעטפת השירותים שלנו אנחנו מסייעים בבחירת קבלני ביצוע ועזרה בתמחור וייעוץ בבחירת גמרים וחיפויים שונים. צוות המשרד מוודא שהתכניות שנמסרו הובנו ע"י הקבלנים ומגיע לשטח בנקודות זמן מהותיות על מנת לעקוב אחרי ההתקדמות ולפתור בעיות.

במשרד העיצוב רוני בארי מסייעים ללקוחות גדולים וקטנים בהתמודדות עם האתגר הגדול ביותר של כל תכנון קמעונאי והוא שיפור חווית קנייה.
ככל שמדובר על רשת עם מספר מוקדים אנו פועלים לייצר שפה עיצובית אחידה בין שלל המתחמים הפעילים. שפה אשר מבוססת על סטנדרטיזציה בין סניפי הרשת, עיצוב חנויות אחיד ובידול מול מתחרים.

במשרד העיצוב רוני בארי מסייעים ללקוחות גדולים וקטנים
בהתמודדות עם האתגר הגדול ביותר של כל תכנון קמעונאי והוא שיפור חווית קנייה.
ככל שמדובר על רשת עם מספר מוקדים אנו פועלים לייצר שפה עיצובית אחידה בין שלל המתחמים הפעילים.
שפה אשר מבוססת על סטנדרטיזציה בין סניפי הרשת, עיצוב חנויות אחיד ובידול מול מתחרים.

אהבתם את המאמר? שתפו אותו עם אחרים

פרויקטים

מאמרים נוספים לקריאה

דילוג לתוכן