שווה לקרוא
מעצב קמעונאי

מעצב קמעונאי

עיצוב של בית עסק קמעונאי, חייב להתבצע עם המון מחשבה ותכנון נכון. אם כבעלי העסק הקמעונאי, מעוניינים ליהנות מעיצוב יעיל, מה שיגרום לתוצאות טובות מבחינת היכולת להרשים נכון את הלקוחות ולהעניק להם חוויית קניה נעימה. על מנת ליצור עיצוב כזה, יש למצוא מעצב קמעונאי, אשר יעצב את העסק בצורה מרשימה ושתהיה

קרא עוד »

5 דרכים בהן התאורה הנכונה תשדרג את החנות שלך

שימוש בתאורה לשדרוג החנות/הסופרמרקט שלך. כמנהלי בית-עסק, אנו תמיד מנסים למצוא את היתרון התחרותי שיבדל אותנו מאחרים, ויעזור לנו להיכנס בצורה מהירה ואפקטיבית לתודעת הצרכן . עיצוב פנים מוצלח חייב לכלול שימוש חכם ויצירתי באמצעי התאורה השונים, בין אם מדובר על עיצוב סופרמרקטים, עיצוב נקודת מכירה או עיצוב חנויות, שכן מדובר באלמנט קריטי להצלחת

קרא עוד »

איך תגדילו את הרווחים באזור הקופה? הנה כמה טיפים לעיצוב החנות

מחקרים בתחום השיווק הקמעונאי מעלים כי אחוזים משמעותיים למדי מהכנסות של בתי העסק בתחומים השונים קשורים לקווי הקופה. מדובר בצרכניות, בחנויות ספרים, בחנויות צעצועים וכן הלאה שמציגים באזור הקופות מוצרים שונים ובכך מעוררים את הלקוח להגדיל את היקף הקנייה שלו. מה זה קו קופות? אלו מוצרים מסוימים שמוצגים למכירה באזור

קרא עוד »

שילוב גרפיקה ומיתוג בחנות, כיצד עושים את זה נכון

עיצוב גרפי בחנויות משלים את הקונספט העיצובי הכללי, משפר את חוויית הקניה, ומסייע ללקוח למצוא את מבוקשו, משום כך לעיצוב גרפי תפקיד ניכר בעולם עיצוב החנויות. כיצד מסייע העיצוב הגרפי לעסק וללקוח, וכיצד משתמשים בכלי העיצוב הגרפי בצורה שתיטיב עם העסק – על כך נפרט בשורות הבאות. מתקני תצוגה מתקני

קרא עוד »

מה ההבדל בין עיצוב מסחרי לעיצוב פנים?

עיצוב פנים מסחרי שונה במהותו מעיצוב פנים ביתי. מה ההבדל בין שני התחומים, ולאילו פרמטרים צריך המעצב להתייחס, בביצוע עיצוב פנים של חנויות – על כך בשורות הבאות. קונספט עיצוב קונספט הוא החלק העיקרי בעבודתו של המעצב המסחרי. על הקונספט לשקף את טבעו וסגנונו של העסק, ולהתאים לתחום בו פועל העסק מצד

קרא עוד »

חוויית לקוח – מה זה בעצם אומר?

חוויית לקוח היא מכלול הרגשות והתחושות אותם חווה הלקוח כאשר הוא נכנס לבית העסק שלכם ומבצע עסקה. בעידן בו כל אחד יכול לרכוש כל מוצר מכל מקום ברחבי העולם, חוויית לקוח טובה היא מה שיבדיל בין עסק שבקושי מצליח לשרוד, אם בכלל, ובין עסק משגשג ומתפתח. כיצד משתלבת ומתבטאת חוויית

קרא עוד »

עיצוב חנויות וסביבות מכירה

חווית קנייה מהווה חלק חשוב מאוד מתהליך המכירות בימינו. בעולם שבו הכול הפך לחזותי במיוחד, גם המראה החיצוני של מקום המסחר משחק תפקיד חשוב ביותר בהצלחת בית העסק. על מנת ליצור אווירה שמעודדת אנשים לקנות, יש לקחת בחשבון מספר גורמים: אופי המוצרים מאפיינים מרחביים (האם החנות בקניון? במדרחוב?) תנועה –

קרא עוד »
מעצב קמעונאי

מעצב קמעונאי

עיצוב של בית עסק קמעונאי, חייב להתבצע עם המון מחשבה ותכנון נכון. אם כבעלי העסק הקמעונאי, מעוניינים ליהנות מעיצוב יעיל, מה שיגרום לתוצאות טובות מבחינת היכולת להרשים נכון את הלקוחות ולהעניק להם חוויית קניה נעימה. על מנת ליצור עיצוב כזה, יש למצוא מעצב קמעונאי, אשר יעצב את העסק בצורה מרשימה ושתהיה

קרא עוד »

5 דרכים בהן התאורה הנכונה תשדרג את החנות שלך

שימוש בתאורה לשדרוג החנות/הסופרמרקט שלך. כמנהלי בית-עסק, אנו תמיד מנסים למצוא את היתרון התחרותי שיבדל אותנו מאחרים, ויעזור לנו להיכנס בצורה מהירה ואפקטיבית לתודעת הצרכן . עיצוב פנים מוצלח חייב לכלול שימוש חכם ויצירתי באמצעי התאורה השונים, בין אם מדובר על עיצוב סופרמרקטים, עיצוב נקודת מכירה או עיצוב חנויות, שכן מדובר באלמנט קריטי להצלחת

קרא עוד »

איך תגדילו את הרווחים באזור הקופה? הנה כמה טיפים לעיצוב החנות

מחקרים בתחום השיווק הקמעונאי מעלים כי אחוזים משמעותיים למדי מהכנסות של בתי העסק בתחומים השונים קשורים לקווי הקופה. מדובר בצרכניות, בחנויות ספרים, בחנויות צעצועים וכן הלאה שמציגים באזור הקופות מוצרים שונים ובכך מעוררים את הלקוח להגדיל את היקף הקנייה שלו. מה זה קו קופות? אלו מוצרים מסוימים שמוצגים למכירה באזור

קרא עוד »

שילוב גרפיקה ומיתוג בחנות, כיצד עושים את זה נכון

עיצוב גרפי בחנויות משלים את הקונספט העיצובי הכללי, משפר את חוויית הקניה, ומסייע ללקוח למצוא את מבוקשו, משום כך לעיצוב גרפי תפקיד ניכר בעולם עיצוב החנויות. כיצד מסייע העיצוב הגרפי לעסק וללקוח, וכיצד משתמשים בכלי העיצוב הגרפי בצורה שתיטיב עם העסק – על כך נפרט בשורות הבאות. מתקני תצוגה מתקני

קרא עוד »

מה ההבדל בין עיצוב מסחרי לעיצוב פנים?

עיצוב פנים מסחרי שונה במהותו מעיצוב פנים ביתי. מה ההבדל בין שני התחומים, ולאילו פרמטרים צריך המעצב להתייחס, בביצוע עיצוב פנים של חנויות – על כך בשורות הבאות. קונספט עיצוב קונספט הוא החלק העיקרי בעבודתו של המעצב המסחרי. על הקונספט לשקף את טבעו וסגנונו של העסק, ולהתאים לתחום בו פועל העסק מצד

קרא עוד »

חוויית לקוח – מה זה בעצם אומר?

חוויית לקוח היא מכלול הרגשות והתחושות אותם חווה הלקוח כאשר הוא נכנס לבית העסק שלכם ומבצע עסקה. בעידן בו כל אחד יכול לרכוש כל מוצר מכל מקום ברחבי העולם, חוויית לקוח טובה היא מה שיבדיל בין עסק שבקושי מצליח לשרוד, אם בכלל, ובין עסק משגשג ומתפתח. כיצד משתלבת ומתבטאת חוויית

קרא עוד »

עיצוב חנויות וסביבות מכירה

חווית קנייה מהווה חלק חשוב מאוד מתהליך המכירות בימינו. בעולם שבו הכול הפך לחזותי במיוחד, גם המראה החיצוני של מקום המסחר משחק תפקיד חשוב ביותר בהצלחת בית העסק. על מנת ליצור אווירה שמעודדת אנשים לקנות, יש לקחת בחשבון מספר גורמים: אופי המוצרים מאפיינים מרחביים (האם החנות בקניון? במדרחוב?) תנועה –

קרא עוד »