חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב פנים מסחרי

עיצוב פנים מסחרי

עיצוב פנים מסחרי

עיצוב פנים מסחרי למינימרקט

בכל חלל של עיצוב מסחרי, יש לדאוג כי יהיה בו מסר ייחודי. יש להבהיר לעצמכם לפני שתבצעו עיצוב פנים מסחרי, מה תהיו מעוניינים לשדר בו, האם העיצוב יהיה קלאסי ? עממי? או יוקרתי? יש לבחור נכון ולפלח את קהל היעד ולחדד נכון את השפה העיצובית של בית העסק וכמובן שהעיצוב יתבצע בהתאם לחתכים השונים של האוכלוסייה.

יש לציין, כי עיצוב פנים מסחרי אינו כולל רק חנויות, כי אם תחום זה שייך גם לעיצוב משרדים. יש לשדר את החזון והמסר של החברה. לדוגמא עיצוב של משרד עו”ד , יהיה יוקרתי ונינוח לעומת משרדיה של חברת פרסום, כאשר העיצוב בה, ישדר יותר אווירה צעירה, גוונים עזים וחומרי גלם קלילים.

איתור נקודות התורפה של חללים מסחריים

מי שעוסק בתחום של עיצוב פנים מסחרי בוודאי יודע, כי עליו יהיה לאתר נקודות תורפה ונקודות חוזק של חללים בחנות המסחרית. באופן זה, מעצב הפנים, יכין תכנית עיצוב אשר תכלול את מקסימום החלל שניתן יהיה לנצל במקום ויסתיר את נקודות התורפה. אם למשל, החלל יהיה גבוה מאוד ויעניק תחושה של קור וניכור, ניתן יהיה לתלות אובייקטים שונים כמו גופי תאורה מה שיעניק אשליה של תקרה נמוכה יותר. מיקומן האסטרטגי של הקופות בחלל המסחרי, יסייע בדילול העומס ויאפשר לקהל הרוכשים להסתובב בחנות כאשר הם אינם מתנגשים עם האנשים העומדים בתור לקופות.

עיצוב נכון של חללים מסחריים גם למטרות רווח

המטרה העיקרית של עיצוב פנים מסחרי הינה הקניית חווית קנייה ללקוחות, מה שיעלה את הרווחים בעסק הקמעונאי. כאשר החלל בחנות הקמעונאית מעוצב באופן מזמין, המוצרים נמצאים באזור נגיש כך שהם נוחים לשליפה, זוהי הדרך הנכונה והטובה ביותר לגרום ללקוחות לרכוש יותר מוצרים מהחנות ולהגיע אליה פעם נוספת.

לדוגמא, חנויות שיש בהן בלגן ואי סדר, ירחיקו את הקונים. יש להקל על הלקוחות ולסדר את המוצרים באופן נכון ולדאוג “לסדר בעיניים” מה שיקל על הקונים ברכישה ויעלה את רווחיות החנות. על מנת להגיע לעיצוב נכון של חנות קמעונאית, יש להיפגש עם מעצב פנים מנוסה , אשר מבין את צרכי המקום ויודע להפוך צרכים אלה הלכה למעשה, למקום מעוצב באופן מושלם, נעים ומזמין.

אהבתם את המאמר? שתפו אותו עם אחרים

מאמרים נוספים לקריאה

דילוג לתוכן