תהליך המשרד

ניתוח. מדידה של חלל החנות או אימות מידות ביחס לתכניות קיימות. קבלת דרישות ומידע על החנות המתוכננת מהבעלים: הגדרת המוצרים הנמכרים, כמות, רווחיות, אחוז מהמכר. אפיון קהל יעד, מוצרים מותאמים, מיתוג, קונספט מכירתי, כניסות ויציאות, הולכת לקוח, מיקום מוצרים בחנות. דרישות בנוגע לקופות, פתרונות תפעוליים דרושים, הנחיות ותקנים.


תכנית העמדה.  לאחר איסוף הנתונים הקיימים, תוגדר פרוגרמה לחנות החדשה, שטחי קירור ואחסון רצויים, הגדלת שטחי מידוף, דיוק תצוגות של מוצרים, מיקום מוצרים רווחיים יותר, חלוקת מחלקות בשטח. הגדרות כניסה ויציאה, מיקום מחלקות עוגן בחנות, קופות, אזור קופות, מיקום אזורי מבצעים, וכד. ייבחנו מספר אופציות להעמדה ברמות השקעה שונות.


עיצוב החנות.  אנחנו נעצב את החנות שתענה על כל הדרישות שהגדרנו, מותאמת לקהל יעד המדויק, בחירת חומרים ואופי תצוגה של המוצרים בחנות, אופי המכירה, צבעוניות, מיתוג ואפיון גרפי במידת הצורך. חנות שתייצר חווית לקוח ייחודית, שיגרום ללקוח להישאר יותר בחנות, להיחשף למקסימום מוצרים, לבצע מכירות לא מתוכננות, ולחזור שוב ושוב. העיצוב מוצג בהדמיות איכותיות שמראות את החנות ואת נקודת מבטו של הלקוח.


תכנון לביצוע. הכנת תכניות אדריכליות לביצוע קבלן, בינוי, תקרה, תאורה, ריצוף, חשמל ותקשורת מיזוג, גמרים שונים. חזיתות וחתכים. תכניות לביצוע הריהוט, מדפים, ארונות, מתקני תצוגה שונים, נראות בחנות, שילוט, גרפיקה במידת הצורך, מתקני תצוגה שונים. 


ביצוע ופיקוח. חשוב לנו שהלקוח יקבל חנות כמו שתכננו. לכן אנחנו מפקחים על התהליך. עוזרים בבחירת קבלני ביצוע, עזרה בתמחור. עוזרים ללקוח בבחירת גמרים וחיפויים שונים, מוודאים שהתכניות הובנו ע"י הקבלנים. מגיעים לשטח בנקודות זמן מהותיות על מנת לעקוב אחרי ההתקדמות ולפתור בעיות. 

במשרד העיצוב רוני בארי מסייעים ללקוחות גדולים וקטנים בהתמודדות עם האתגר הגדול ביותר של כל תכנון קמעונאי והוא שיפור חווית קנייה.
ככל שמדובר על רשת עם מספר מוקדים אנו פועלים לייצר שפה עיצובית אחידה בין שלל המתחמים הפעילים. שפה אשר מבוססת על סטנדרטיזציה בין סניפי הרשת, עיצוב חנויות אחיד ובידול מול מתחרים.

במשרד העיצוב רוני בארי מסייעים ללקוחות גדולים וקטנים
בהתמודדות עם האתגר הגדול ביותר של כל תכנון קמעונאי והוא שיפור חווית קנייה.
ככל שמדובר על רשת עם מספר מוקדים אנו פועלים לייצר שפה עיצובית אחידה בין שלל המתחמים הפעילים.
שפה אשר מבוססת על סטנדרטיזציה בין סניפי הרשת, עיצוב חנויות אחיד ובידול מול מתחרים.