חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב בתי קפה

עיצוב בתי קפה

עיצוב מסעדות ובתי קפה - מתגו את העסק שלכם כראוי

עיצוב פנים לבתי קפה הוא תהליך עיצוב קמעונאי במסגרתו מושם דגש גם על ההיבטים התפעוליים של בית הקפה וגם על האווירה העיצובית הייחודית אותה בעלי בית הקפה רוצים להקנות למקום. כפועל יוצא מכך, כל תהליך עיצוב של בתי קפה חייב להיעשות בהתאם לבחירת קונספט עיצובי ייחודי באמצעותו ניתן למתג את בית הקפה.

בחירת קונספט עיצובי לבתי קפה – מה חשוב לדעת?

על מנת לבחור את הקונספט העיצובי הנכון והמדויק לבית הקפה שבבעולתכם, תדרשו להתייחס למספר פרמטרים מרכזיים הקשורים בין היתר לגודל בית הקפה, מיקומו של בית הקפה (בתוך מרכז מסחרי או קניון, בפינת רחוב, בשדרת חנויות וכדומה), הרכב התפריט הקיים או המתוכנן, סוג השירות המוצע במקום וסוג הלקוחות (קהל קבוע, מזדמן, אקראי וכו), וכמובן, התקציב העומד לרשותכם. פרמטרים אלו ונוספים יסייעו גם לכם לבחור את הקונספט העיצוב הנכון לצורך עיצוב בתי קפה משלב תכנון החלל ועד לבחירת הפרטים הקטנים הכוללים בין היתר את סוג מערכות הריהוט, פריטי האקססוריז לעיצוב משלים של החלל, גופי התאורה ואפילו כלי ההגשה.

שימו לב- בחירת הקונספט הנכון לעיצוב בית הקפה שבבעלותכם, מומלץ שתעשה בהתאם למספר רעיונות מקדימים היכולים להתאים לכל אחד מהפרמטרים המופיעים לעיל, וזאת על מנת לאפשר לכם לבחור את הקונספט הנכון והמדויק ביותר עבורכם.

עיצוב בית קפה

יצירת אווירה נכונה באמצעות עיצוב

בכל תהליך של עיצוב בתי קפה מושם דגש מיוחד על האווירה אותה רוצים לייצר בחלל בית הקפה, כאשר אחת מהמטרות היא ליצור אווירה המותאמת לקונספט העיצובי הנבחר. יצירת האווירה הנכונה לבית הקפה מומלץ שתעשה בהתאם לקהל היעד אליו פונה בית הקפה וזאת על מנת להתאים את האווירה הנוצרת במקום לצרכי קהל הלקוחות.

מיתוג בתי קפה באמצעות עיצוב

בדומה לתהליכי עיצוב חנויות, גם בתהליכי עיצוב בתי קפה ניתן למתג את חלל בית הקפה באמצעות עיצוב מוקפד של מערכות שילוט ואלמנטים דקורטיביים נוספים שעל גביהם ניתן להטמיע את לוגו בית הקפה ואלמנטים גרפיים נוספים הקשורים למיתוג בית העסק.

עיצוב בתי קפה

פרמטרים נוספים לעיצוב בתי קפה

מעבר לפרמטרים המופיעים למעלה בנוגע לבחירת הקונספט העיצובי הנכון לבית הקפה, קיימת חשיבות רבה למתן דגש על פרמטרים נוספים הקשורים באופן ישיר ועקיף לקונספט המרכזי וביניהם: תאורה טבעית ומלאכותית לאורך כל שעות הפעילות, יצירת מרחב אירוח מספק לכל לקוח (מרווח נכון בין השולחנות, יצירת מחיצות בין השולחנות וכו), ריהוט פרקטי שמצד אחד מספק נוחות ליושבי בית הקפה ומצד שני מאפשר תפעול נוח ומהיר לצרכי תחזוקת בית הקפה, תאי נוחיות מעוצבים בהמשך ישיר לקונספט העיצובי של המקום ופרמטרים נוספים המשדרגים את חוויית השהות והבילוי בבית הקפה.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

אהבתם את המאמר? שתפו אותו עם אחרים

פרויקטים

מאמרים נוספים לקריאה

דילוג לתוכן