חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב חנות קוסמטיקה

עיצוב חנות קוסמטיקה

עיצוב חנות קוסמטיקה

עיצוב חנות קוסמטיקה - מעצבים לך חנות שמוכרת

חנויות קוסמטיקה הן חנויות LIFE STYLE לכל דבר ועניין, ולכן, במסגרת הליך עיצוב קמעונאי של חנויות קוסמטיקה חייב להיות מושם דגש על ההיבט התדמיתי של חלל הפנים. בדומה לכל עיצוב חנות אחרת בענף הקמעונאי, גם עיצוב של חנות קוסמטיקה כזו או אחרת, חייב להיעשות בהתאם לגודל שטח החנות, מיקומה הפיזי של החנות, פילוח קהלי היעד וסוגי והיקף הסחורות המשווקות בחנות. מעבר לכך, ההיבט התדמיתי של חלל הפנים חייב להיות מותאם לעולמות הלייף סטייל הבאים לידי ביטוי באווירה יוקרתית, הקפדה יתרה על אסתטיקה עיצובית, מינימליזם באזורים מסוימים בשטח החנות לעומת אווירת SALE והזדמנות באזורי שירות ומכירה אחרים בשטח החנות.

עיצוב חנות קוסמטיקה – מהיכן מתחילים?

הדרך הנכונה והמומלצת ביותר למטרות עיצוב חנות קוסמטיקה היא בחירת קונספט עיצובי המייחד ומבדל את החנות מיתר חנויות הפארם והקוסמטיקה הפועלות באזור בו ממוקמת החנות. בחירת הקונספט העיצובי חשוב שתעשה בהתאם לבחירת קונספט מועדף מתוך מספר הצעות אפשריות.

עיצוב חנות קוסמטיקה

עיצוב חלל פנים מקדם מכירות

עיצוב חנויות בכל תחום מוצר, לרבות, עיצוב חנויות קוסמטיקה, נועד להשיג 2 מטרות מרכזיות:

יצירת חוויית קנייה מקדמת מכירה בכל רגע נתון לשהות הלקוחות בתוך החנות

  1. יצירת חוויית קנייה מקדמת מכירה בכל רגע נתון לשהות הלקוחות בתוך החנות.
  2. בידול החנות ויצירת יתרון מבדל באמצעות תכנון נכון ומדויק של אזורי השירות בתוך שטח החנות.

לפיכך, בכל תהליך של עיצוב חנות קוסמטיקה, חייב להיות מושם דגש עיקרי על עיצוב חלל פנים מקדם מכירה ומבדל ברמה התדמיתית, וכל זאת תוך התאמת אזורי השירות והמכירה בתוך שטח החנות לאופי המוצרים המשווקים בכל אזור.

נקודות חשובות בדרך לעיצוב חלל פנים של חנויות קוסמטיקה

על מנת להשיג את המטרות המופיעות לעיל בכל הנוגע לתהליך עיצוב של חנות בתחום הקוסמטיקה, מומלץ להגדיר מלכתחילה את אזורי השירות והמכירה על פי קטגוריית מוצר, לדוגמא: אזור ייעודי למכירת בשמים, אזור ייעודי למכירת מוצרי איפור, אזור ייעודי למכירת מוצרי טיפוח יומיומיים, אזור ייעודי למכירת מוצרי טיפוח לפי קטגוריית גיל (תינוקות, גברים, נשים) וכדומה. כמו כן, מומלץ להתייחס לאלמנטים עיצוביים היכולים לשדרג את אזורי השירות והמכירה, לדוגמא: הצבת עמדות איפור מאובזרות לצרכי התנסות הלקוחות במוצרי האיפור השונים, עמדת טסטרים למוצרי בישום וכדומה.

עיצוב חנויות קוסמטיקה

מסלול לקוח

נקודה מרכזית נוספת וחשובה לתכנון עיצוב פנים של חנויות קוסמטיקה מתייחסת ליצירת מסלול לקוח בתוך שטח החנות. תכנון מיטבי של מסלול הלקוח בהתאם לסוגי והיקף הסחורות המשווקים בחנות, תסייע רבות לקידום המכירות בכל רגע נתון, כאשר לאורך המסלול חשוב להציב מתקני תצוגה מעוצבים וממותגים בהתאמה מלאה לעיצוב הקונספטואלי של החנות. יצירת מסלול לקוח חוויתי בחנויות קוסמטיקה תסייע לכם רבות להגדיל את הפדיון היומי בכל יום מחדש ותאפשר לכם למשוך את קהל הלקוחות למוצרים השונים אותם אתם מעוניינים לקדם במסגרת מבצעי SALE או השקה של מוצרים חדשים.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

אהבתם את המאמר? שתפו אותו עם אחרים

מאמרים נוספים לקריאה

דילוג לתוכן