חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב חנויות סלולר

עיצוב חנויות מחשבים

עיצוב חנויות סלולר

עיצוב חנויות סלולר - דברים שחשוב לדעת!

חנויות סלולר הן הגדרה כוללת לכל סוגי החנויות והמרחבים המסחריים בהם מתקיימים שירותי מכירה ותיקון של מכשירים סלולאריים מכל סוג. בעמוד שלפניכם, תוכלו למצוא מידע מקצועי חשוב על תהליכי עיצוב קמעונאי של חנויות סלולר ודוכני מכירה בתחום הסלולר.

עיצוב עסקים בתחום הסלולר

בתי עסק העוסקים ומתמחים בהליכי מכירה ותיקון של מכשירי טלפונים חכמים, הפכו בשנים האחרונות לאחד מסוגי העסקים הנפוצים ביותר בכל מרחב עסקי כזה או אחר, ולכן, עיצוב חניות סלולר או עיצוב דוכני סלולר, חייב להיעשות גם מתוך מחשבה מעמיקה גם על צרכי המכירה בתוך שטח החנות/דוכן וגם על יצירת בידול עיצובי לצרכי מיתוג בית העסק.

עיצוב חנות סלולר

הליכי עיצוב ותכנון עיקריים בעיצוב חנות סלולר

מעבר להיבטים הבסיסיים הנלווים לכל תהליך של עיצוב חנות בכל תחום מוצר כזה או אחר, כגון: גודל החנות, היקף הסחורה המיועדת למכירה, צרכי תפעול החנות וכדומה, עיצוב חנויות סלולר היא משימה המחייבת אתכם להתייחס למספר הליכי עיצוב ותכנון עיקריים הכוללים בין היתר:

  • אופן תצוגת מכשירי הסלולר המיועדים למכירה
  • עיצוב פינת ההמתנה בשטח החנות – פינת ההמתנה מיועדת בעיקר לחנויות סלולר בהן פועלת מעבדת תיקונים, אך בהחלט מומלץ למקמה גם בחנויות סלולר בהן ניתן שירות למספר מצומצם של לקוחות בכל רגע נתון.
  • תכנון שטחי האחסון ואופן פריקת סחורות בהגיען אל החנות
  • תכנון שטח המעבדה במידה ומדובר בחנות סלולר המספקת שירותי מעבדה ותיקונים למכשירים ניידים

וכמובן, האווירה העיצובית בשטח החנות באמצעותה ניתן לבדל את בית העסק מהמתחרים.

עיצוב עסקים בתחום הסלולר – מאפייני העיצוב

עיצוב חנויות ודוכני מכירה בתחום הסלולר, חייב להיעשות בהתאם למספר מאפייני עיצוב עיקריים הכוללים בין היתר:

  • חדשנות עיצובית – קהל הלקוחות המגיע לחנויות סלולר מצפה לספוג אווירה טכנולוגית שיכולה לבוא לידי ביטוי בפרשנות עיצובית כזו או אחרת למושג: חדשנות עיצובית.
  • מינימאליזם – חנויות סלולר הן סוג של "חנויות יוקרה" בהם מושם דגש על חוויית הלקוח והעיצוב בקו מינימליסטי התורם להעצמת החוויה האישית של כל לקוח.
  • בחירת חומרי גלם התואמים את הקונספט העיצובי של החלל – עיצוב חנויות סלולר חייב להיעשות תוך בחירת חומרי גלם נכונים ומדויקים שמצד אחד משדרים יוקרה וקדמה טכנולוגית ומצד שני מותאמים לקונספט העיצובי בו בחרתם ולצרכי המכירה בתוך שטח החנות.

עיצוב חנויות סלולר

 

עיצוב חנויות סלולר – מהיכן מתחילים?

על מנת להפוך את חנות הסלולר שלכם לחנות מובילה בתחומה באזור העסקי בו היא ממוקמת, קיימת חשיבות רבה לתכנון מקדים של הליכי עיצוב פנים החלל וזאת במסגרת קבלת ייעוץ מקדים ממעצבי פנים העוסקים ומתמחים בתחום העיצוב הקמעונאי בכלל ועיצוב חנויות סלולר בפרט. היוועצות מוקדמת עם אנשי המקצוע תבטיח לכם חנות סלולר מעוצבת ומותאמת לכל צרכי המכירה העתידיים, לרבות, מחשבה על זהות מיתוגית.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

אהבתם את המאמר? שתפו אותו עם אחרים

פרויקטים

מאמרים נוספים לקריאה

דילוג לתוכן