חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב חנויות פרחים

עיצוב חנויות פרחים

עיצוב פנים לחנות פרחים - הכירו כמה טיפים שימושיים

 עיצוב פנים של חנויות פרחים, בדומה לתהליך עיצוב קמעונאי של כל חנות שירות ומכירה בתחום מוצר אחר, היא משימה מאתגרת ומורכבת במסגרתה מושם דגש מקצועי על יצירת האווירה העיצובית הנכונה שלא רק תגרום לחלל החנות להיראות טוב אלא גם תעודד מכירות בשטח החנות.  בעמוד שלפניכם, ריכזנו עבורכם מספר טיפים שימושיים לעיצוב חנויות בענף הפרחים.

עיצוב חנויות פרחים

עיצוב חנויות פרחים הוא תהליך עבודה יצירתי המיושם באופן פרטני לכל חנות פרחים על פי גודלה, סוג והיקף הסחורה המשווקת בה בכל רגע נתון. ברוב המקרים, מומלץ לעצב את החנות בהתאם למאפייני המכירה העיקריים במקום ולהקדיש תשומת לב יתרה לצרכי תפעול החנות ברמה היומיומית. במקרים בהם חנות הפרחים מתמחה בעיקר במשלוחי פרחים (דרך הזמנות טלפוניות ו/או אינטרנטית), חשוב לייצר מרחב עבודה אפקטיבי וגדול יותר לצורך שזירת פרחים וכדומה וזאת על חשבון מרחב גישה לקהל הלקוחות הפוקד את החנות. במקרים בהם, עיקר הפעילות העסקית בחנות היא מכירה פרונטאלית, קיימת חשיבות רבה לתכנון ועיצוב מערכות המדפים בחנות באופן כזה שיאפשר מרווח לתנועת לקוחות.

עיצוב חנות פרחים

שימוש במדפי תצוגה – מה חשוב לדעת ?

עיצוב חנויות פרחים באמצעות מדפי תצוגה מומלץ שייעשה לאחר תכנון עיצובי מקדים של אופן חיפוי הקירות, כאשר החיפוי יכול להיעשות באמצעות מגוון רחב של חומרי גלם טבעיים כגון: קורות עץ, אבני בריק ו/או באמצעות טפטים מעוצבים וממותגים. את מערכת המדפים מומלץ לייצר מחומר גלם אחיד ולהתקין אותה באופן כזה שמצד אחד יאפשר מקסימום הצבת סחורות ומצד שני יותיר מרחב מספק למעבר לקוחות. את מדפי התצוגה השונים מומלץ לייחד מלכתחילה לקטגוריות מוצר זהות, כגון: זרי פרחים מובנים, פרחים לשזירה, אגרטלים דקורטיביים, מוצרים לעיצוב הבית וכדומה.

 

עיצוב מודולארי המאפשר תחלופת תצוגה בתדירות גבוהה

 עיצוב חנויות פרחים מומלץ שייעשה תוך מחשבה מעמיקה על צרכי המכירה בשטח החנות לאורך כל ימות השנה, ולכן, קיימת חשיבות רבה לתכנון עיצוב מודולארי המאפשר לבעלי החנות להתאים את מראה מדפי התצוגה על פי עונות השנה ותקופות החגים לאורך כל ימות השנה. באופן זה ניתן לעצב את החנות באמצעות אלמנטים שונים הקשורים לעונות השנה והחגים ובכך לרענן את המראה העיצובי של החנות באופן תדיר בהתאם לצורך.

עיצוב חנויות פרחים

אסתטיקה עיצובית וחלל ייעודי לעיצוב מוצרים משלימים

בכל תהליך של עיצוב עסקים חייב להיות הקשר עיצובי בין המוצרים המשווקים בבית העסק לבין הסגנון העיצובי של שטח החנות, ולכן, בתהליכי עיצוב חנות פרחים, חייבים לשים דגש על האסתטיקה העיצובית, תוך ניצול מיטבי של חלל הפנים לצרכי פעילות בית העסק, לרבות, ייעוד חלל מסוים לצרכי מכירת מוצרים משלימים כגון: כרטיסי ברכה, בלוני הליום וכדומה.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

אהבתם את המאמר? שתפו אותו עם אחרים

מאמרים נוספים לקריאה

דילוג לתוכן