חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב חנות אופטיקה

עיצוב חנות משקפיים

עיצוב חנות אופטיקה

הכירו כמה טיפים חשובים לעיצוב חנות אופטיקה

 אופטיקאים? בעלי חנויות משקפיים ואופטיקה? בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מספר טיפים חשובים לעיצוב נכון ומדויק של חנויות אופטיקה.

עיצוב חנויות משקפיים ואופטיקה בעידן המודרני

עיצוב חנויות בתחום האופטיקה והמשקפיים היא משימה מורכבת ומאתגרת הנובעת בין היתר מהתחרות ההולכת וגוברת בין חנויות המשקפיים והאופטיקה הפועלות במרחב הפיזי לבין אילו הפועלות במרחב האינטרנטי של תחום המסחר המקוון. יחד עם זאת, עיצוב נכון ומדויק של חנות האופטיקה והמשקפיים שבבעלותכם, יכול להעניק לכם יתרון יחסי גם בהשוואה לחנויות אופטיקה ומשקפיים אחרות הפועלות במרחב הפיזי הסמוך לאזור פעילותכם וגם בהשוואה לחנויות הפועלות במרחב המקוון.

עיצוב חנויות משקפיים ואופטיקה

עיצוב חנות אופטיקה או משקפיים, בדומה לכל הליך עיצוב קמעונאי אחר, נעשה בראש ובראשונה בהתאם לגודל שטח החנות, מיקומה הפיזי והיקף השירותים והמוצרים המשווקים בחנות. במידה ומדובר בחנות אופטיקה המציעה שירותי אופטיקה כאלו ואחרים, חשוב שתהליך התכנון והעיצוב של שטח החנות ייעשה בהתאם להקצאת שטח ייעודי לשירותים אלו. מעבר לכך, כל תהליך עיצוב חנות משקפיים או עיצוב חנות אופטיקה, חשוב שייעשה מתוך מחשבה להעצמת חווית הקניה של קהל הלקוחות תוך תכנון מיטבי של מתקני התצוגה והנראות הכללית של שטח החנות.

עיצוב חנות אופטיקה

טיפים חשובים לעיצוב חנויות אופטיקה ומשקפיים

  • בידול וייחודיות – במקום להידמות לעוד חנות אופטיקה או חנות משקפיים ברמה העיצובית, בחרו לעצמכם קונספט עיצובי ייחודי שיכול מצד אחד לבדל ולייחד אתכם אל מול המתחרים ומצד שני מעניק אווירה קצת אחרת לקהל הלקוחות.
  • סדר ואסתטיקה – אין זה משנה מהו היקף הסחורה המשווקת בתוך החנות, חשוב שכל הפריטים המשווקים בחנות יהיו מסודרים באופן אסתטי על גבי מתקני תצוגה אלגנטיים ומעוצבים. כמו כן, מומלץ לסייע ללקוח למצוא את מבוקשו ביעילות בתוך החנות, תוך חלוקת החנות לאזור ייעודי למשקפי ראייה ואזור ייעודי למשקפי שמש ולהעניק תשומת לב עיצובית לכל אזור.
  • עיצוב סמכותי ומקצועי- תחום האופטיקה הוא חלק בלתי נפרד מעולם הרפואה, ולכן, האזור הייעודי של החנות המוקדש לשירותי אופטיקה חייב לשדר סמכות מקצועית.
  • מעברים מרווחים ופינת ישיבה וקריאה – בהתאם לגודל החנות, חשוב להקפיד על יצירת מעברים מרווחים לתנועת הלקוחות בתוך החנות, כאשר את מדפי התצוגה מומלץ להעמיד באופן כזה שמכל כיוון ניתן יהיה לגשת לפריטי התצוגה (מתקני תצוגה 360 מעלות). כמו כן, בהתאם לגודל החנות מומלץ למקם פינת ישיבה אלגנטית בה קהל הלקוחות יוכל להמתין לשירותי בדיקת ראייה וכדומה ואף להתנסות במשקפי הקריאה והראייה.

 

עיצוב חנות משקפיים

עיצוב חנויות משקפיים ואופטיקה – למי פונים?

בדומה לכל תהליך עיצובי אחר של עיצוב חנויות בתחומי מסחר אחרים, גם בתחום האופטיקה והמשקפיים, עיצוב החנות חשוב שתעשה באמצעות מעצבי חללים מסחריים העוסקים ומתמחים בתחום העיצוב הקמעונאי ועיצוב חללים בעלי אופי רפואי – מקצועי כגון: עיצוב בתי מרקחת, עיצוב חנויות פארם וכדומה.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

אהבתם את המאמר? שתפו אותו עם אחרים

פרויקטים

מאמרים נוספים לקריאה

דילוג לתוכן