חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

כיצד הכי נכון לעצב את הנוכחות של המותג שלכם בכנס

לקראת כנס חשוב? בעמוד שלפניכם תוכלו למצוא מספר טיפים חשובים לחיזוק המותג שלכם בכנס הבא אותו אתם מקיימים או בו אתם נוטלים חלק.

כנסים מקצועיים הם הגדרה כוללת לכל סוגי הכנסים המתקיימים לאורך כל ימות השנה על ידי חברות, ארגונים ועסקים שונים, כאשר חלק מהכנסים נערכים על ידי גוף מסחרי מוביל אחד, ובחלק מהכנסים נועדו לצרכי חשיפה והצגה של שירותים מוצרים חדשים של מספר מציגים שונים. בשני המקרים, קיימת חשיבות רבה לאופן בו אתם מתייחסים לעיצוב החלל בו נערך הכנס, כאשר עיצוב כנסים מהווה חלק בלתי נפרד מתחום עיצוב מסחרי.

אלמנטים גרפיים לעיצוב כנסים

כיום, תוכלו להסתייע בהיצע גדול של אלמנטים גרפיים באמצעותם תוכלו לעצב כנסים מכל סוג ובכל סדר גודל, וביניהם: דגלול ושטחי הכוונה, תגי שם ותוכנייה, גב במה, עמדות הרשמה, רולאפים, סוגים של מתקני תצוגה, ביתני תצוגה וכדומה, וזאת לצד אלמנטים גרפיים המשמשים לצרכי פרסום הכנס, וביניהם, הזמנות לכנס, דפי נחיתה לכנס, פוסטים מעוצבים לקידום הכנס ברשתות החברתיות ועוד.

שימו לב- כנסים הממותגים תחת שפה גרפית אחידה, מאפשרים ביטוי מיטבי של ערכי המותג, ולכן, חשוב להגדיר מראש את הקונספט העיצובי של הכנס בהתאם לאופי וסוג הכנס.

עיצוב כנסים – מה חשוב לדעת?

עיצוב כנסים הוא סוג של עיצוב מסחרי המיועד לצרכי עיצוב החלל המקורה או הפתוח בו בחרתם לקיים את הכנס הבא שלכם. סוג זה של עיצוב מיושם בהתאם לאופי הכנס, ובדומה לכל סוג אחר של עיצוב מסחרי, גם בעיצוב כנסים מושם דגש על הקונספט הוויזואלי של המותג המוביל העומד מאוחרי הכנס ו/או המותגים השונים הנוטלים חלק בכנס. לצורך כך, מומלץ לפנות לשירותיו של מעצב מסחרי בעל התמחות בסוגי עיצוב שונים בתחום המסחרי, לרבות, עיצוב חנויות, עיצוב חללי עבודה ומשרדים, עיצוב דוכני מכירה וכדומה.

עיצוב ותכנון פיצוחי סיני

מיתוג ועיצוב כנסים – כיצד?

כאשר אתם נערכים לקיום כנס כזה או אחר, חשוב להתייחס למספר היבטים מרכזיים לצורך עיצוב הכנס, וביניהם, סוג החלל בו אתם מתכוונים לקיים את הכנס (חלל מקורה, פתוח, סוג המבנה וכו), גודל החלל המיועד לעריכת הכנס, מספר המשתתפים בכנס וכדומה, וזאת לצד היבטים כלליים בכל הנוגע לעיצוב הכנס, לרבות, הגדרת הקונספט העיצובי של הכנס ואופן שמירת השפה הגרפית בכל שטח החלל.

עיצוב כנסים עם מספר מציגים

כנסים בהם משתתפים מספר כזה או אחר של חברות או עסקים, כאשר לכל חברה/בית עסק מוקצה שטח תצוגה בגודל כזה או אחר, מחייב אף הוא עיצוב כולל לכנס עצמו תוך התייחסות עיצובית לכל שטח המוקצה לכל חברה או בית עסק. לצורך כך, תוכלו למצוא סוגים של מתקני תצוגה בהם ניתן לעשות שימוש לצורך חלוקת החלל המשותף לכל חברה או בית עסק המשתתף בכנס. מתקני התצוגה הם למעשה מתקנים בהם נעשה שימוש לצורך עיצוב חנויות בהתאם לאופי וסוג הסחורות, כאשר סוגים של מתקני תצוגה כוללים מבחר גדול של מתקנים הניתנים להתאמה אישית על פי צרכי הלקוחות, כאשר כל סוגי המתקנים המיועדים לתצוגה בכנסים ניתנים לייצור אישי המותאם באופן פרטני לצרכי הכנס באופן כזה שיגביר את הנוכחות של המותג המיוצג.

רוני בארי מציג: עיצוב חללים מסחריים לכל מטרה

רוני בארי הוא אחד מהמעצבים המסחריים המובילים ביותר בישראל עם רקורד מרשים של עיצוב חנויות מזון, עיצוב חנויות יוקרה ועיצוב חללים מסחריים מכל סוג ובכל סדר גודל. אחד משירותי המשרד בראשותנו של רוני בארי, מאפשר לכם ליהנות ממגוון רחב של פתרונות תכנון, עיצוב והקמה לעיצוב חללים מסחריים לכל מטרה, לרבות, עיצוב מתקני תצוגה לכנסים ותערוכות, עיצוב ממותג לכנסים לצרכי חיזוק המותג ואפשרויות עיצוב מסחרי נוספות.

רוני בארי הוא מהמעצבים המסחריים המובילים בישראל. המשרד מספק שירותי עיצוב לעסקים בתחום הקמעונאות ועיצוב פנים מסחרי חדשני ומהווה עבור לקוחותיו נקודת מפגש מקצועית בין נראות העסק לבין חתירה להגדלת המכירות ותמיכה במהלכי שיווק באמצעות נראות וסידור מדויק של מסלול הלקוח בעסק ויצירת גירויים ויזואליים.

דילוג לתוכן