חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב חנויות ממתקים

עיצוב חנויות ממתקים

בדומה לכל בית עסק קמעונאי אחר, גם בחנויות ממתקים, קיימת חשיבות רבה לאופן בו החנות מאורגנת, מסודרת ומעוצבת. עיצוב חכם ונכון של חנויות ממתקים, מאפשר לבעלי העסק להגדיל את סל הקניות של כל לקוח/ה ולגרום לכל אחד ואחת מהם לפקוד את המקום באופן תדיר וקבוע.  

עיצוב חנות ממתקים - כיצד?

בכל תהליך עיצוב של חנויות ממתקים, מושם דגש מקצועי על בחירת הקונספט העיצובי הנכון באמצעותו ניתן לארגן, לסדר ולעצב את חלל החנות. לצורך בחירת הקונספט העיצובי הנכון, מומלץ להתייחס למספר פרמטרים מרכזיים כגון: גודל החנות ומיקומה, היקף וסוג דברי המתיקה המיועדים למכירה בחנות (מכירה במשקל/אריזות סגורות וכו), ופרמטרים נוספים באמצעותם ניתן להעביר את המסר הנכון לקהל הלקוחות כבר מהצעד הראשון לכניסתם לתוך חלל החנות.

בדומה לכל תהליך עיצוב אחר של חלל מסחרי, גם בתהליכי עיצוב חנויות ממתקים מושם דגש על בחירת הצבעים הנכונים והתאורה הנכונה המתחברים עם הקונספט הראשי, כאשר חווית הקנייה חייבת להיות מותאמת גם לילדים וגם לילדים בנפשם…

להלן מספר עקרונות עיצוב מרכזיים הנלווים לכל תהליך עיצוב חנויות ממתקים

  1. הקפדה יתרה על אסתטיקה וסדר של מדפי התצוגה
  2. בחירת גופי תאורה המספקים תאורה עוצמתית ורכה באותה נשימה
  3. ניצול מיטבי של חלל החנות תוך יצירת מסלול קניה שנועד להפגיש את הלקוח עם כל דברי המתיקה הנמכרים בחנות
  4. שימוש מוגבר באמצעים גרפיים היודעים להעביר את המסר המרכזי של הקונספט העיצובי

ועקרונות עיצוב נוספים באמצעותם ניתן ליצור אווירה ייחודית ומיוחדת בתוך חלל חנות הממתקים ולגרום לכל אחד ואחת מהלקוחות הפוקדים את החנות להגדיל את סל הקנייה ולבחור בחנות כמקום המועדף עליו ביותר לקניית דברי מתיקה.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

אהבתם את המאמר? שתפו אותו עם אחרים

פרויקטים

מאמרים נוספים לקריאה

דילוג לתוכן