חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב קמעונאי

עיצוב קמעונאי

חנות תבלינים מעוצבת

לפעמים קיימת בנו תחושה, כאשר אנו נכנסים אל בית עסק גדול בתחום הקמעונאות, הוא נראה לנו ענק ממדים לטעמנו, הצפיפות רבה ואנו פוחדים להתקרב אל המוצרים הנמצאים בחנות זו. ראשית, על מנת להצליח במשימת עיצוב קמעונאי, יש לגרות את קהל הקונים למשל גופי תאורה, אלמנטים שונים ברקע וצמחייה . עיצוב לא חייב להיות על פי סטריאו טיפ מסוים, כי אם הוא יכול להתבצע על פי הטעם האישי של בעלי העסק.

תמיד כדאי בכל זאת, להשאיר איזה שהוא חותם אישי בעיצוב הפנים של העסק הקמעונאי. כאשר בוחרים מעצב פנים שיבצע עבורכם עיצוב קמעונאי, הוא כבר ידע כי יש לתת דגש על נגישות נוחות של הקונים והויזואליות. רכישת מוצרים באמצעות העיניים הם אחד מהמשתנים העיקריים בחוויית הקניה. לדוגמא, יש לסמן בצבע בולט ושמח, את האזורים שבהם יש מבצעים אטרקטיביים.

חנות קמעונאית של מוצרי מזון? – על מה כדאי לתת דגש

אם מדובר בחנות קמעונאית, אשר עוסקת במכירת מוצרי מזון, יש לשדר בריאות וניתן לעשות זאת כאשר תציבו את אגף הפירות והירקות בקדמת החנות. גוונים כגון צהוב וכתום, מעוררים אסוציאציות של  אכילה, שימו לב להדגיש גוונים אלה. הישראלים אוהבים תחושת שפע בכל הקשור במזון. זו הסיבה כי כאשר ניגשים לבצע עיצוב קמעונאי, כדאי כי תהיינה ערימות של פירות וירקות לגובה, מקררים עם המון מוצרים ועוד אפשרויות עיצוב ,שתהיינה ממוקדות על שפע של מוצרי מזון וגוונים מושכים..

אם מדובר על אגף מאפים בחנות הקמעונאית, דאגו לעצב אותה כך שתמשוך אליה הרבה קונים. סמנו את האזור של מוצרי הבריאות בחנות בגוון ירוק, מה שידגיש לקונים כי מדובר במוצרי בריאות. את אזור מוצרי הניקיון הדגישו בגוון הכחול, אשר מזכיר לנו ניקיון ומים.

חללים נוחים למעבר בצירוף של שפע מוצרים

כאשר מדובר על חללים גדולים, יש צורך להשתמש בהם נכון גם אם החנות הקמעונאית גדושה במוצרים ויוצרת תחושה של שפע {שזה רצוי} . החוכמה בביצוע של עיצוב קמעונאי הינה לגרות את הדמיון או החך של הלקוחות , מה שיניע אותם לפעולת רכישה.  אמנם מומלץ כי רק מעצב פנים יהיה זה שיעצב נכון את החנות הקמעונאית אך מומלץ לא לשכוח את החותם האישי גם של בעלי החנות בעיצוב זה.

אהבתם את המאמר? שתפו אותו עם אחרים

פרויקטים

מאמרים נוספים לקריאה

דילוג לתוכן