חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

איך תגדילו את הרווחים באזור הקופה? הנה כמה טיפים לעיצוב החנות

סופר בשר 7

איך תגדילו את הרווחים באזור הקופה? הנה כמה טיפים לעיצוב החנות

מחקרים בתחום השיווק הקמעונאי מעלים כי אחוזים משמעותיים למדי מהכנסות של בתי העסק בתחומים השונים קשורים לקווי הקופה. מדובר בצרכניות, בחנויות ספרים, בחנויות צעצועים וכן הלאה שמציגים באזור הקופות מוצרים שונים ובכך מעוררים את הלקוח להגדיל את היקף הקנייה שלו. מה זה קו קופות? אלו מוצרים מסוימים שמוצגים למכירה באזור הקופות ומוצעים ללקוחות במחירים הזדמנותיים. ככל שבעל העסק יצליח לתכנן נכון יותר ולנהל באופן מקצועי יותר את אזור הקופות הוא יגדיל את ההכנסות שלו מאזור משמעותי זה, וימנף את הרווחים של העסק בכללות. קראו להלן וקבלו טיפים להגדלת הרווחים באזור הקופות.

טיפים להגדלת רווחים באזור הקופה ומתי כדאי להיעזר במעצב חנויות

  • הצגת נבחרת מוצרים – המוצרים שאותם אתם מציגים בקופה צריכים להיות מוצרים נבחרים ומתאימים. היות והלקוחות בסיום הקנייה אינם פנויים לשקלל נתונים ולקבל החלטות הם לא יקבלו החלטות על מוצרים יקרים. לכן בחרו מוצרים מתאימים שעלותם ללקוח לא תהיה גבוהה מידי. מוצרים במחיר של עד שלושים שקלים יוכלו לענות על הצורך.
  • הציגו מוצרים שיש בהם מסר של פינוק ותועלת אישית מרובה ללקוח. בשלב זה הוא יתפתה לרכוש מוצר שיוכל לפנק אותו או להקל עליו את החיים.
  • דאגו להציג את המוצרים בצורה נכונה. תצוגה מותאמת ונעימה לעין עושה לכם את העבודה. לכן שווה לפנות אל מעצב חנויות ולהזמין שירות עיצוב חנות בדגש על אזור הקופה. עיצוב חנויות מותאם ומקצועי יהפוך את אזור הקופות לנעים ומזמין.
  • אל תעמיסו על אזור הקופות. בחרו את המוצרים הרצויים שיוצגו ואל תרבו במספר רב מדי של מוצרים. ואכן, עיצוב מסחרילעסקים יאפשר לכם להציג מוצרים בצורה נכונה כך שהם לא יגרמו לעומס בעיניים והמקום ייראה נעים ומזמין למרות שלל המוצרים המוצגים במקום.
  • אדיבות של נותני שירות – נותני שירות אדיבים הם מתכון בטוח להגדלת מכירות. כאשר הקופאי מתייחס בצורה אדיבה ונעימה לכל לקוח, כשהוא מציע את ההצעות הרלוונטיות בסבלנות וקשוב ללקוח, סל הקנייה יהיה גדול יותר. בחרו נותני שירות בעלי תודעת שירות גבוהה והנחו אותם לכבד כל לקוח ולהעניק שירות מעולה.
  • עיצוב חללי מסחר נכון, כמו גם עיצוב סופרמרקטמאפשר לכם ליצור תדמית נכונה על הלקוח ולהצליח לקלוע לכיס שלו. הוא יחוש קשור למקום ותחושה תת מודעת תספר לו כי במקום הזה הוא עשוי למצוא מוצרים מעולים שיענו על הצרכים שלו.
 

עיצוב נכון = הגדלת מכירות

מחפשים דרכים להגדיל מכירות? עיצוב מקצועי של חללי המכירות שלכם ימנפו את העסק ויגדילו את אחוזי הרווחים שלכם, כי אם תצליחו למכור יותר תרוויחו יותר והעסק שלכם ימשיך לשגשג. חברת רוני בארי מתמחה בעיצוב חללי מסחר. עם הניסיון שלנו בעיצוב חנויות (הציצו בגלריית הפרויקטים שלנו), המקצועיות והקשה לצורכי הלקוחות שלנו, אין לנו ספק שתצליחו להגדיל את הרווחים שלכם באזור קופה ובשאר החנות.

אהבתם את המאמר? שתפו אותו עם אחרים

פרויקטים

מאמרים נוספים לקריאה

דילוג לתוכן