חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

האם השימוש בצבע בעיצוב חנויות חשוב?

עיצוב פנים לעסקים

האם השימוש בצבע בעיצוב חנויות חשוב?

עיצוב פנים לעסקים

עיצוב פנים לעסקים הוא תחום התמחות מקצועי המשלב בתוכו עקרונות שונים של תחום עיצוב הפנים לצד עקרונות מתחום העיצוב העסקי – מסחרי, כאשר השילוב בין השניים, מאפשר יצירת חלל עסקי התואם את ערכי המותג ותומך במסר השיווקי הנדרש. כאשר מדברים על עיצוב פנים לעסקים, מדברים בין היתר על תהליכי עיצוב חנויות, במסגרתם, מושם דגש על הקונספט העיצובי הנכון לאופי וסוג החנות, גודלה וכדומה.

עיצוב חנות – כיצד?

עיצוב חנויות מומלץ שייעשה על ידי מעצבי חנויות העוסקים ומתמחים בתחום עיצוב מסחרי ועיצוב פנים, וזאת על מנת ליצור קונספט עיצובי שמטרתו לגרום ליותר לקוחות פוטנציאליים לבקר בשטח החנות ולהגביר את המכירות. במסגרת תהליך עיצוב חנות כזו או אחרת, חשוב לשים דגש על העיצוב הכולל של שטח הפנים תוך התייחסות נקודתית לחומרי הגלם המשמשים למטרות העיצוב, וכמובן, לצבעוניות של החנות.

חשיבות הצבע בתהליך עיצוב חנויות

בכל תהליך של עיצוב חנות, מושם דגש מיוחד על בחירת הצבע הדומיננטי של החנות וזאת לצד בחירת הגוונים השונים המשמשים לצרכי יצירת המעטפת הגרפית של חלל החנות, לרבות, קירות, פתחי כניסה, מערכות מידוף וכדומה. בחירת הצבע המרכזי והגוונים הנלווים אליו, חייבת להיעשות בהתאם לאופי החנות וסוג המוצרים המשווקים בה, וזאת לצד פרמטרים נוספים כגון גודל החנות, רמת הצפיפות בחנות וכדומה.

לבחירת הצבע בתהליך העיצוב משמעות רבה באווירה ובתחושה אותה ניתן להעביר בחנות, כאשר בחירת הצבע מומלץ שתעשה גם בהתאם לקונספט העיצובי של בית העסק בהשראת צבעי הלוגו וכדומה.

מה כולל תהליך עיצוב חנות באמצעות מעצבי חנויות ?

עיצוב חנויות באמצעות מעצב פנים לעסקים העוסק ומתמחה בתהליכי עיצוב מסחרי בכלל ובתהליכי עיצוב חנויות בפרט, יאפשר גם לכם ליהנות ממגוון רחב של פתרונות שירות בדרך לתכנון הקונספט העיצובי הנכון לחנות אותה אתם פותחים, משפצים או מחדשים, כאשר בין יתר פתרונות השירות המוצעים לכם במסגרת התהליך תוכלו למצוא:

  • היכרות מעמיקה עם האווירה אותה אתם רוצים לייצר בשטח החנות וזאת לצרכי בחירת הקונספט העיצובי הנכון
  • ביצוע הדמיות בתל מימד על עיצוב החנות לצורך בחירת הקונספט הנכון ביותר עבורכם
  • בחירת צבע מרכזי וגוונים נלווים לצורך עיצוב פנים החנות
  • פתרונות עיצוב לכל מתקני המידוף בשטח החנות
  • תכנון מיטבי של מסלול הרכישה בתוך שטח החנות
  • תכנון מיטבי של האזורים התפעוליים הצמודים לחנות

וזאת לצד יצירת זהות עיצובית של החנות באמצעות מערכות שילוט וכדומה.

עיצוב דוכני מכירה בתוך החנות

תהליך עיצוב חנויות המיושם על ידי מעצב חנויות מוביל בתחומו, כולל בין היתר גם התייחסות לדוכני המכירה ונקודות המכירה בתוך החנות, וזאת בהתאם לקטגוריות המוצר של כל מחלקה. אם גם אתם רוצים להבטיח לעצמכם עיצוב אווירתי שתורם לביסוס מעמדה של החנות ולהגדלת המכירות לאורך זמן, אנו ממליצים לכם לבחור נכון את המעצב שיעשה עבורכם את העבודה.

לצפייה בעמוד פרויקטים לחצו כאן

אהבתם את המאמר? שתפו אותו עם אחרים

פרויקטים

מאמרים נוספים לקריאה

דילוג לתוכן