חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

היתרונות + טיפים לעמדות מכירה ניידות באזור הקופה

עיצוב קיוסקים

היתרונות + טיפים לעמדות מכירה ניידות באזור הקופה

עיצוב מעדנייה

תהליך רכישה יעיל ומהיר מבטיח שהלקוחות יחזרו לחנות כדי לבצע עוד עסקאות גם בעתיד. בשביל לשפר את התהליך, כדאי להשתמש בעמדת מכירה ניידת ולשלב קופה חכמה. אז איך עושים את זה ומה כדאי לדעת לפני שמתחילים? קבלו את כל הטיפים החשובים

המטרה של עמדת מכירה ניידת היא לשפר ולקצר את ההתנהלות סביב הקופה. אם אקט המכירה איטי מדי, סביר להניח שהלקוחות יחוו עוגמת נפש. חלק מהלקוחות נוטשים לגמרי את החנות או הדוכן, בעוד אחרים פשוט מוותרים על להגיע לשם שוב פעם בעתיד. כדי למנוע את זה, מפעילים קופה ממוחשבת שנשענת על אמצעים טכנולוגיים מתקדמים ודואגים לשים לידה עמדות מכירה ניידות.

באמצעות קופה רושמת ליד עמדת מכירה ניידת ניתן גם ליצור בידול מול המתחרים. הרבה לקוחות מסתכלים על הקופה מיד כאשר הם נכנסים, כדי לנסות ולגבש דעה לגבי המקום והמקצועיות שלו. אם הם רואים שם הרבה אנשים עומדים בתור, הם ככל הנראה יתאכזבו. אבל אם יש קופה ניידת וניכרת השקעה בתהליך של עיצוב חנות מזמינה וידידותית, העסק ירוויח לקוחות מרוצים וגידול בהכנסות.

מה הטיפים שכדאי לדעת לפני שמציבים עמדה ניידת?

העניין הוא שהתהליך של עיצוב חנויות עם קופה חכמה עלול להיות מסובך. בשביל להתמודד מוקדם עם האתגרים ולהישאר רק עם היתרונות של עמדות מכירה ניידות באזור הקופה, יש כמה טיפים שאותם כדאי לקחת בחשבון:

  • התוכנה של העמדה הניידת צריכה לתמוך בכמה שיותר פלטפורמות ומערכות הפעלה – כל עמדת מכירה פועלת עם תוכנה. בשביל להפוך את תהליך המכירה לנוח, מהיר ויעיל, צריך לדאוג שהתוכנה תתמוך בכמה שיותר מערכות הפעלה שונות. בין היתר, כדאי למשל שהיא תאפשר לבצע את המכירות גם ממכשירי אנדרואיד, טאבלטים או כמובן טלפונים חכמים.
  • ניידות מלאה – לא כל עמדת מכירה ניידת מאפשרת לעזוב פיזית את המקום ולעבור לאזור אחר. ניידות מלאה כזו חשובה בעיקר לדוכני אוכל או חנויות פופ אפ, כי זה אומר שהם יכולים למשל להשתתף בירידים ופסטיבלים. כאשר בוחרים עמדות מכירה ניידות באזור הקופה, רצוי לברר מראש מה בדיוק אופי הניידות והאם קיימות מגבלות.
  • עלות משתלמת – הטיפ החשוב ביותר הוא לבצע השוואת מחירים בין סוגים שונים של עמדות מכירה ניידות ולנסות להבין מה מאפיין אותן. לאחר מכן, ניתן לבדוק מה כלול בעלות והאם יש למשל תמיכה בתוכנה או שירות לקוחות. בשביל בעלי חנויות ועסקים, כל עיכוב בתהליך המכירה עלול לעלות ביוקר ולכן העלות צריכה להיות משתלמת גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך.

לסיכום, לעמדות מכירה ניידות באזור הקופה יש הרבה יתרונות מבחינת תהליך המכירה, הרווחים ולקוחות מרוצים. כדי להפעיל אותן נכון, צריך לבדוק את התוכנה, הניידות והמחיר.

אהבתם את המאמר? שתפו אותו עם אחרים

פרויקטים

מאמרים נוספים לקריאה

דילוג לתוכן