חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

מהו הסוד לעיצוב חנויות נכון ומוצלח?

עיצוב חנות כלי עבודה

מהו הסוד לעיצוב חנויות נכון ומוצלח?

עיצוב חנות כלי עבודה

עיצוב נכון של החנות יסייע גם לכם לבסס את מעמדה של החנות בקרב קהל היעד הרלוונטי לכם ואף להגדיל את המכירות בחנות באופן מתמיד ולאורך זמן. בעמוד שלפניכם, תוכלו למצוא מספר טיפים מעשיים לעיצוב נכון ומוצלח של שטח החנות.

טיפ מספר 1: עיצוב חנויות רק עם אנשי מקצוע

על מנת להבטיח לעצמכם חלל פנים מעוצב ונכון בתוך שטח החנות, אנו ממליצים לכם לבחור מלכתחילה באנשי מקצוע מתחום עיצוב חנויות. ברוב המקרים, מעצבי חנויות הם בעלי רקע מקצועי וניסיון מעשי בתחום עיצוב פנים לעסקים במסגרתו מושם דגש על עקרונות שיווקיים – מסחריים כחלק בלתי נפרד מתהליך התכנון והעיצוב של שטח החנות.

טיפ מספר 2: התייחסות נקודתית לגודל החנות

בדומה לכל תהליך עבודה אחר בתחום עיצוב הפנים, גם עיצוב חנות חייב להיעשות בהתאם לגודלה של החנות והיקף הציוד/סחורות אשר יוצעו למכירה בתוך שטח החנות. התייחסות נקודתית לגודל החנות נועדה בין היתר לצרכי בחירת האלמנטים העיצוביים בתוך שטח החנות, גודל מערכות המידוף, וכמובן, הגוון המרכזי של החנות, כאשר בחנויות קטנות יותר חשוב לבחור בגוונים בהירים יותר המייצרים אשליה של חלל גדול ומרווח יותר ואילו בחללים גדולים יותר ניתן לבחור בגוונים נועזים ודומינטיים היכולים לייצר אווירה אינטימית יותר.

טיפ מספר 3: עיצוב קונפסוטאלי התואם את ערכי המותג

עיצוב עסקי של חנויות חייב להיות תואם לערכי המותג הכוללים בין היתר את אופי וסוג החנות, קהלי היעד הרלוונטיים וכדומה. כפועל יוצא מכך, קיימת חשיבות לעיצוב החנות על פי ערכי המותג ולאפשר לקהלי היעד השונים העתידיים לבקר בחנות ליהנות מחוויית קנייה הגורמת להם להישאר יותר זמן בחנות ולהתנסות במוצרים השונים ובכך לרכוש יותר מוצרים המשווקים בחנות. כמו כן, מומלץ לשים דגש על הקשר עיצובי בין השפה העיצובית של אמצעי השיווק של החנות לבין העיצוב הכולל של שטח החנות, ולכן, אם יש לכם קונספט פרסומי מסוים  המלווה את פרסומי החנות, מומלץ לשלב אותו בתוך התפיסה העיצובית של חלל החנות. הקשר עיצובי זה יוצר חיבור מיידי למותג ומשדרג את חווית הקנייה.

טיפ מספר 4: יצירת מסלול קנייה מתוכנן לפרטי פרטים

בכל חנות, קיים מסלול קנייה שהוא למעשה המסלול אותו עובר הלקוח הממוצע הנכנס לחנות ומסייר בתוכה. על מנת לייצר מסלול קנייה התורם בסופו של דבר להגדלת המכירות, חשוב להתייחס למיקום המוצרים השונים בתוך שטח החנות ולייצר ללקוחות המבקרים בחנות מסלול קנייה חווייתי ומהנה. מסלול קנייה המתכונן לפרטי פרטים יכול לסייע לכם להגדיל באופן משמעותי את המכירות בחנות באופן מתמיד וקבוע.

מעבר לטיפים המופיעים לעיל, אנו ממליצים לכם להיחשף לכמה שיותר עיצובים של חנויות בארץ ובעולם.

 

לצפייה בעמוד פרויקטים לחצו כאן

אהבתם את המאמר? שתפו אותו עם אחרים

פרויקטים

מאמרים נוספים לקריאה

דילוג לתוכן