חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב פנים לחנויות קמעוניות – הכירו כמה טיפים חשובים!

עיצוב חנות סלולר

עיצוב פנים לחנויות קמעוניות – הכירו כמה טיפים חשובים!

עיצוב חנות סלולר

עיצוב הפנים של החנות שלנו זה דבר חשוב מאוד. מתן תשומת לב לאופן שבו אנחנו מסדרים את המוצרים בחנות שלנו ומעצבים אותה יכולה לאפשר לנו להגדיל את המכירות שלנו. יש תורה שלמה בתחום הכלכלה והשיווק, שקשורה לאופן שבו עיצוב של חנויות משפיע על הרגלי הקנייה של הקונים בהם. כדאי לנו לעצב את החנות שלנו כך שהיא תתאים לסוג הקהל שאנחנו פונים אליו. עיצוב של חנות מחשבים צריך להיות שונה מעיצוב של חנות צעצועים לילדים.

לפי איזה כללים כדאי לעצב את החנות שלנו?

הכללים שחשוב לשים לב אליהם בתחום של עיצוב פנים של החנות שלנו, הם התאמה מלאה בין העיצוב ובין קהל הלקוחות של החנות. כך למשל, אם קהל הלקוחות של החנות שלנו הוא אימהות לתינוקות אנחנו צריכים שהעיצוב של החנות יתאים להן. ניתן למשל להתאים עיצוב של חנויות לאימהות טריות על ידי כך שנשים בחנות כיסא או כורסת הנקה.

איך עיצוב החנות שלנו ישפיע על המכירות שלנו?

עיצוב פנים של החנות שלנו ואופן הזרימה בחנות יכולה להשפיע מאוד על המכירות בחנות שלנו. חשוב שנפזר ברחבי כל החנות שלנו את המוצרים השונים שאנחנו מוכרים. עוד חשוב לשים לב שרוב המוצרים יהיו בגובה העיניים. מומלץ לשים לב גם, באיזה צבעים אנחנו עושים שימוש בעיצוב החנות שלנו. צבעים כמו תכלת או לבן יכולים לעורר את הלקוחות לקנות יותר, בעוד שצבעים אחרים כמו למשל צהוב או כתום יכולים לעורר בהם דחייה.

איך עיצוב החנות שלנו יכול לאפשר לנו להגדיל את המכירות שלנו?

עיצוב החנות שלנו יכול לאפשר לנו להגדיל את המכירות שלנו. דוגמא טובה לכך, היא כך שחנויות רבות שמות מוצרים לקנייה בקופה או ליד הקופה. כאשר יש מוצרים ליד הקופה של החנות שלנו אנחנו יכולים להציע ללקוחות לקנות עוד משהו קטן ברגע האחרון – אולי אפילו במבצע. פעמים רבות הרווח שנעשה ממכירת המוצרים הקטנים האלו יהיה גדול מאוד ומשמעותי בסוף כל חודש.

אם אנחנו רוצים לפתוח חנות חדשה, כדאי לנו לעצב אותה באופן מקורי. עיצוב מקורי של החנות שלנו, יהפוך אותה לאותנטית יותר ולמוקד משיכה ללקוחות. לעיצוב הפנים של החנות שלנו יש 2 מטרות מרכזיות:

  • הגדלת המכירות של החנות
  • הפיכת חוויית הקנייה של הלקוח בחנות לנעימה יותר

2 מטרות אלו משלימות אחת את השנייה. כאשר אנחנו הופכים את חוויית הקנייה בחנות שלנו לנעימה יותר ללקוח, כך שהוא ירגיש בבית, אז הוא גם יקנה יותר בכל קנייה וגם יחזור כל פעם לחנות שלנו. חשוב שהעיצוב ימשוך לקוחות לחנות ויהפוך אותם ללקוחות חוזרים או קבועים. ככל שהעיצוב שלנו יהיה יצירתי יותר כך החנות שלנו תצליח יותר.

 

אהבתם את המאמר? שתפו אותו עם אחרים

פרויקטים

מאמרים נוספים לקריאה

דילוג לתוכן