חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

רעיונות לעיצוב בתי מסחר בשילוב צמחיה

עיצוב חנות מצמחים

רעיונות לעיצוב בתי מסחר בשילוב צמחיה

עיצוב חנות מצמחים

כשמשלבים צמחיה בבתי מסחר היא מוסיפה מאד לנראות שלו ולתחושה נעימה של השוהים במקום. הצמחייה מוסיפה רבות לתחושה שבית העסק או המסחר הינו מקום שנעים לשהות בו, ולחזור אליו שוב ושוב. וזוהי הרי מטרתם העיקרית של בתי המסחר…

בתי מסחר רבים מודעים להשפעה החיובית של הצמחייה על המבקרים במקום ולכן דואגים לעצב את המקום בשילוב צמחיה ירוקה ופורחת. בעולם העיצוב נהוג כיום, לשלב צמחיה בהתאמה לסביבת בית העסק ולאווירה הכללית שבית העסק מעוניין לשדר מסביב.

חפשו משתלה מומחית לצמחים בבתי עסק ומסחר

משתלה שיש ברשותה מגוון צמחים למשרדים, בתי עסק ומסחר היא הכתובת לפנות אליה, כשבית מסחר מעוניין לשדרג את עיצוב הפנים שלו ולהנעים את שהות לקוחותיו במקום.

למטרה זו מתאימה משתלה המציעה מגוון רחב של צמחים ועצים, משתלה מקצועית ובעלת ניסיון שיכולה לאתר עבור בעל העסק צמחים שיתאימו לעסק שלו הן מבחינה כספית והן מבחינה עיצובית.

משתלה שתעניק יחס אישי, תקשיב לצרכים הייחודיים של העסק, תוכל לתת רעיונות יצירתיים לשילוב הצמחייה לפי העיצוב הכללי של בית העסק, גודלו והמסר שהוא מעוניין להעביר ללקוחותיו. וכל זאת, תוך ניצול אפקטיבי של המרחב הציבורי והמסחרי המצוי במקום.

הצוות המקצועי של המשתלה מתמחה בשילוב הצמחייה בתוך בתי מסחר, כשהעיקרון העיצובי המנחה הוא לקיחת אלמנטים מהטבע והכנסתם למרחב הפנימי.

הלקוח יכול לקבל במשתלה ייעוץ על שילוב צמחיה חיה, צמחיה מלאכותית דקורטיבית, שילוב עצים קטנים מסוגים שונים, סוגי במבוקים ועוד בחלל בית העסק. הן הצמחייה הטבעית והן זו המלאכותית יתוכננו כך שישדרו לקהל הקונים והמבקרים תחושה של קירבה לטבע, רעננות ונינוחות.

את התקנת הצמחייה ילווה צוות המשתלה באופן אישי ויהיה זמין לכל שאלה או שינוי שיתבקש.


מה מעניקה הצמחייה לבתי המסחר?

תחושה של בית – אנשים השוהים במקומות מסחר ורואים שפע של צמחיה מסביבם מקבלים תחושה של ביתיות וחמימות ו"מרגישים בבית". הצמחייה תמיד תיתן תחושה אסתטית ונעימה – וזהו בהחלט אלמנט חיובי לעסקים.

אסוציאציות חיוביות למקום – באופן אסוציאטיבי אנו מקשרים לצמחיה דימויים חיוביים, כגון: טבע ירוק ומרגיע, חיים, חיוניות ושמחה. לכן, הזמן שאנשים מבלים בבתי מסחר, קונים בהם או מקבלים בהם שירותים שונים – עובר עליהם בצורה נעימה ומהנה בזכות האווירה החיובית שיוצרת הצמחייה.

מגבירה את הרצון לשהות במקום – חלל גדול וריק נותן תחושה של ריקנות וזרות. כשממלאים את החלל בצמחיה משנים מיידית את אופי המקום ואת האנרגיה שלו – הוא נראה מטופח, חם ומזמין לשהות, לבלות או לקנות בו.

מעניקה רושם ראשוני חיובי – אין הזדמנות שנייה ליצור רושם ראשוני חיובי וקשה מאד לתקן רושם ראשוני שלילי. לכן, יצירת רושם ראשוני טוב הינו חיוני ביותר, בעיקר בכל הקשור למסחר.

כשלקוחות נכנסים לשטח המסחרי ורואים שהוא משולב בצמחייה ירוקה, בעציצים, בקירות ירוקים ועוד – הרושם הראשוני החיובי נוצר מיד וללא מאמץ.

אהבתם את המאמר? שתפו אותו עם אחרים

מאמרים נוספים לקריאה

דילוג לתוכן