חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

שילוב גרפיקה ומיתוג בחנות, כיצד עושים את זה נכון

עיצוב פנים למינימרקט

שילוב גרפיקה ומיתוג בחנות, כיצד עושים את זה נכון

עיצוב מינימרקטים

עיצוב גרפי בחנויות משלים את הקונספט העיצובי הכללי, משפר את חוויית הקניה, ומסייע ללקוח למצוא את מבוקשו, משום כך לעיצוב גרפי תפקיד ניכר בעולם עיצוב החנויות. כיצד מסייע העיצוב הגרפי לעסק וללקוח, וכיצד משתמשים בכלי העיצוב הגרפי בצורה שתיטיב עם העסק – על כך נפרט בשורות הבאות.

מתקני תצוגה

מתקני תצוגה צריכים להיות מושכים ומעוררי עניין, ויחד עם זאת מסודרים כך שהלקוח ידע מה ימצא בהם, והיכן לחפש את המוצר הנחוץ לו. עיצוב גרפי יסייע בבחירה נכונה של צבעי המתקן, ובסידורו כך שישתלב עם הקונספט של המותג, ושהפריטים שעליו יראו בצורה הטובה ביותר.

מדפים

מי לא מכיר את תחושת חוסר האונים האופפת אותך כאשר אתה מתרוצץ בין מדפי סופרמרקט שונים, מבלי למצוא את מבוקשך? שילוט נכון וגרפיקה מתאימה של מדפי סופרמרקט הופכת את חוויית הקנייה לנוחה הרבה יותר, מאפשרת ללקוח למצוא את מבוקשו בקלות, והופכת את הסיור בסופרמרקט למהנה ויעיל הרבה יותר. מידוף נכון ימקם את הפריטים בגובה המתאים עבור הלקוח, ובחירת צבעים נכונה תאפשר התמצאות קלה ונוחה.

עסקי מזון

לגרפיקה תפקיד חשוב בעיצוב חנויות מזון, ובתכנון דלפקי המזון כך שלקוחות יוכלו להתרשם בנוחות מן ההיצע,לראות ולהבין מה מוצע להם, כמה זה עולה, ומה הרכיבים בכל פריט. בימינו, כאשר אופנות מזון שונות צצות חדשות לבקרים, יש חשיבות יתירה לכך שלקוח ידע מה מכילה כל מנה, על מנת שיוכל לבחור את המזון המתאים לו. עיצוב גרפי נכון של דלפקי מזון יאפשר ללקוחות להתרשם מן המנות, ולבחור את המנה המתאימה להם, מבלי שיהיה צורך לערב בתהליך את המוכרים, ומבלי שיתקלו בהפתעות לא נעימות לאחר הקנייה.

אווירה וקונספט

עיצוב גרפי מאפשר להכניס את הקונספט העיצובי של העסק והמוצר אל מדפי החנות ודלפקי המכירה. בחירת צבעים נכונה תאפשר יצירת אווירה מתאימה לאופי המוצר, ושימוש בתאורה מתאימה יעצים את האפקט. לצבעים השפעה ידועה על מצב רוחנו, ומעצב גרפי יידע כיצד לבחור את הצבע שיתאים לאווירה המתבקשת, בין אם מדובר בסופרמרקט ממותג, בו נשאף לייצר חוויית קנייה ייחודית באמצעות עיצוב המדפים והקופות בצבעי הלוגו, בחנות לבגדי ערב, בה נרצה לייצר אווירה מכובדת וקלאסית, או בדלפק למכירת מיצים ושייקים, בו נשאף לייצר אווירה דינמית ונמרצת, ונשתמש בצבעים בהירים, ירוקים, צהובים וכתומים, ובתאורה מלאה ובהירה. בנוסף ליצירת אווירה וקונספט, עיצוב גרפי מקצועי ישפר את חוויית הקנייה, ויאפשר ללקוח למצוא באופן אינטואיטיבי ופשוט את מבוקשו.

סופר בשר 8
אהבתם את המאמר? שתפו אותו עם אחרים

פרויקטים

מאמרים נוספים לקריאה

דילוג לתוכן