האתגר הגדול בפרויקטים של עיצוב חנויות הוא הנעה לפעולה. מצד אחד עלינו לספק ללקוחות החנות חוויית קנייה ייחודית ואיכותית ומצד שני לכוון אותם למכירה. את המטרות הללו ניתן להגשים רק בעזרת אפיון מקצועי וממוקד של העסק תוך ניתוח קהלי יעד והתאמתם למוצרים שונים בעזרת עיצוב פנים מסחרי נכון המבוצע על ידי מעצב חנויות מנוסה.

בדומה לפרויקט של עיצוב קמעונאי, עיצוב חנויות מתמקד במטרה אחת – הגדלת מכירות בחנות.

את המטרה הזו ניתן להגשים במגוון דרכים. ראשית, יש לדאוג לכך שהלקוחות ייהנו מהביקור במקום וישהו בו זמן רב. ככל שהלקוחות נמצאים בחנות זמן ממושך יותר, כך עולה בהתאמה היכולת של העסק לחשוף אותם למוצרים שונים. בין אם מדובר על מוצרים שהלקוח מחפש ובין אם על מוצרים שהלקוח לא תכנן לרכוש מלכתחילה אך בזכות “הגשה נכונה” הוא מכניס אותם לסל הקניות.

משרד העיצוב רוני בארי מתמחה מזה כ-20 שנה בפתרונות איכותיים של עיצוב עמדות מכירה, עיצוב פנים מסחרי והנעה לפעולה. משרדנו מתגאה במתודולוגיה ייחודית של עיצוב מסחרי אפקטיבי אשר גם מייצר נראות מרשימה וגם מתכתב עם הצרכים הרגשיים של הלקוח בין האלמנטים הוויזואליים. כלומר, דקורטיביות (נראות) לצד פונקציונאליות (הגדלת מכירות).

עיצוב חנויות

עיצוב חנויות ועמדות מכירה בשירות אישי לבעל העסק

בפרויקט של תכנון חנות לקראת עיצוב אנו משקיעים מאמצים רבים להכיר את בעל העסק. חשוב לנו שטביעת ידו של בעל העסק תוטמע היטב בפרויקט והעבודה מול החנות ובעליה היא אישית ובזמינות מלאה. השירות ניתן עוד מהשלבים הראשונים של גיבוש קונספט לחנות מבחינה עיצובית, דרך ביצוע העבודות בפועל (תוך פגיעה מינימאלית בשגרת העבודה) וכלה בהשלמת הפרויקט עם ליווי צמוד לאחר מכן. העיצוב שאנו מספקים לחנות הוא עיצוב מודולארי המתאים גם להשקת מוצרים שונים, מחלקות חדשות, מבצעים ייחודיים ועוד.

בין אם מדובר על תכנון חנות צעצועים ובין אם על חנות למכשירי כתיבה או אביזרי נוי, חשוב לנו שהעיצוב יתכתב עם אופיו של בעל העסק. בעל העסק והעובדים צריכים להרגיש חיבור רגשי עם העיצוב ולהבין את המתודולוגיה שעומדת מאחורי מיקום האלמנטים בחלל. רק כך ניתן לייצר סינרגיה בין האלמנטים שהעיצוב אמור לספק בטווח הקצר והארוך.

עלינו לזכור שגם בחנויות קטנות יכולים להיות אזורים שונים וייעודיים ללקוחות אחרים. למשל, בפרויקט של עיצוב חנות צעצועים עלינו לזכור את ההבדלים בין הילדים מבחינת גילאים, מגדר, תחומי עניין ועוד. ההבנה של הלקוח היא קריטית להגדלת המכירות ברמה השוטפת.

 

תמורה מקסימלית לתקציב הנתון

בכל הנוגע לעיצוב חנות, תפיסת העולם שלנו במשרד העיצוב רוני בארי היא שיש לחבר את הקבוע עם הדינאמי. כלומר, מצד אחד לייצר לחנות עיצוב קבוע ואפקטיבי עם הנעה לפעולה וקונספט ייחודי, ומצד שני לאפשר שינויים בקלות לטובת קידום מוצרים ספציפיים, השקת מבצעים וכדומה.

במקביל אנחנו יודעים שלעתים פרויקט של עיצוב חנות הוא פרויקט של עיצוב עסק קטן. המילה תקציב איננה מילה גסה עבורנו וחשוב לנו לספק ללקוח עבודה במסגרת התקציב ההוגן והאפקטיבי ביותר מבחינת Value for Money. כלומר, גם בתקציבים “מוגבלים” או “ראשוניים” נוכל לספק מענה איכותי שיבוא לידי ביטוי בשורת הפדיון בסוף החודש/הרבעון/השנה.

 

 


פרויקטי עיצוב חנויות

 

 

רוני בארי – מעצב חנויות:

  • עיצוב פנים חנויות צעצועים
  • עיצוב קיוסקים
  • עיצוב חנויות בגדים
  • עיצוב חנויות מסחריות
  • עיצוב חנויות נוחות
  • תכנון ועיצוב עמדות מכירה
  • ליווי מלא בעיצוב החנות