חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

עיצוב חנויות אופנה

עיצוב חנויות אופנה

עיצוב חנויות אופנה בסטייל שירשים

חנויות אופנה הן הגדרה כוללת לכל סוגי החנויות והבוטיקים המתמחים במכירת פריטי אופנה כאלו ואחרים, החל מחנויות בגדים, דרך חנויות למכירת לבני נשים ועד לחנויות המתמחות בפריט אופנה ואקססוריז כזה או אחר, לרבות, חנויות נעליים, חנויות כובעים וכדומה. המכנה העיצובי המשותף לכל סוגי החנויות בענף האופנה טמון בעובדה שחנויות אלו נדרשות להיות מעוצבות בסטייל התואם את אופי החנות על פי הגדרת קהלי היעד אליהם מכוונת החנות.

עיצוב חנויות אופנה

עיצוב חנויות בתחום האופנה

 עיצוב חנויות אופנה מומלץ שייעשה בהתאם לקונספט עיצובי המותאם מלכתחילה לקהלי היעד העיקריים של החנות ובהתאם להגדרת סוג החנות: חנות עודפים, חנות מעצבים, חנות בוטיק, מרכז הלבשה לכל המשפחה וכדומה. כך או אחרת, בתהליך עיצוב חלל החנות חייב להיות מושם דגש על חוויית הקניה של הלקוח תוך ניצול היתרונות הנלווים לרכישת פריטי אופנה באופן פיזי לעומת רכישה מקוונת של פריטי אופנה, ובעיקר, מתן דגש לכך שהלקוח יכול לגעת בכל פריט אופנה הנמכר בחנות ולחוש את טקסטורת הבד וחומרי הגלם, וכמובן, תכנון נכון ומדויק של תאי מדידה נוחים ומרווחים.

עיצוב חנויות אופנה בהתאם להגדרת סוג החנות

עיצוב חנויות אופנה כפי שציינו לעיל, מומלץ שייעשה בהתאם להגדרת סוג החנות, כאשר לרמת המחירים של פריטי האופנה בחנות, משקל לא מבוטל בכל הנוגע לתכנון ועיצוב שטחי המכירה בתוך שטח החנות. לדוגמא, בחנויות אופנה המבוססות על מודל עסקי של מרכז הלבשה לכל המשפחה, קיימת חשיבות רבה לחלוקת החנות לאזורי שירות ומכירה על פי קבוצות מגדר וגיל: תינוקות, ילדים, גברים ונשים, ואילו בחנויות אופנה יוקרתיות הפונות למגדר מסוים, קיימת חשיבות רבה לשילוב אלמנטים עיצוביים המשדרגים את חווית הקנייה.

עיצוב חנות אופנה

עיצוב חנויות אופנה בSTLYE

חנויות אופנה מכל סוג ובכל סדר גדול, הן חנויות LIFE STYLE, ולכן, קיימת חשיבות רבה לתהליך עיצוב קמעונאי במסגרתו מושם דגש על חוויית הקנייה האישית של כל לקוח ולקוחה בכל רגע נתון. עיצוב חנויות אופנה ב-STYLE, יכול להיעשות באמצעים שונים הכוללים בין היתר:

  • בחירה נכונה של חומרי גלם, כאשר חומר גלם אחד "משחק" תפקיד מרכזי בעיצוב החנות
  • בחירה נכונה של גופי תאורה בעמדות המכירה השונות ואפילו הצבת שנדלירים יוקרתיים בתקרת החנות
  • בחירה מושכלת של צבע דומיננטי המותאם לקונספט העיצובי של החנות
  • עיצוב נכון של עמדת הקופות תוך ניצול מיטבי של אזור הקופות לצרכי מכירת מוצרים משלימים כגון פריטי אקססוריז וכדומה
  • בחירה נכונה של אופן חיפוי קירות החנות
  • הצבת פינות ישיבה בסגנון סלוני יוקרה במידה ומדובר בחנות אופנה גדולה יחסית

ואמצעים נוספים היכולים לשדרג את חוויית הקנייה בתוך שטח החנות ולתרום למיתוג החנות בקרב קהל הלקוחות אותו מומלץ לפלח כתנאי מקדים לבחירת הקונספט העיצובי של החנות.

לקבלת הצעת מחיר מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בהקדם:

אהבתם את המאמר? שתפו אותו עם אחרים

פרויקטים

מאמרים נוספים לקריאה

דילוג לתוכן